Gave til venninne

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Bursdagen til en venninne av meg nærmer seg og jeg er tom for ideer til hva jeg kan kjøpe til henne. Vurderer en blomsterbukett men hadde vært gøy med en gave også. Noen forslag? Hun er avholds så vin og alkohol generelt er utelukket.

Kjøpte til mi en fin vase og en kopp med verdens beste mamma på. Hu fylte 30 år og 3 dager etter ble hu mamma for første gang. Kjøpte barselgave utenom altså :p

Alltid hyggelig med gaver man har bruk for/kan bruke syns jeg. Som litt god sjokolade man aldri kjøper til seg selv, eller en god håndkrem/bodylotion. Ev. sette sammen en liten kurv med gode ting? Det er mye å få på matbutikken til og med :) en god ost, kjeks til, druepakke, oliven, en god eplemost i fin flaske. Med sløyfe rundt.

Eg synst det er kjipt med kremer :p men eg er kresen på hva er smører huden min med. Og tåler ikkje alt.
Men eg liker luksus til håret. Ein litt dyrere sjampo en vanlig ( gjerne fra frisøren)
Ost og kjeks . Evt ei korg med litt blanda gode ting.
Andre forbruksvarer om du veit hva favoritt såper og kremer er? Kino billetter .
Å eg elsker pledd. Kan ikkje få nokk av det :)

Jeg blir superhappy for en pose twist eller en boks konfekt for jeg liker så godt småsjokolader :P
og jeg liker å bake så alt av bakeutstyr. Superstas med en ny fargerik slikkepott liksom!
Ellers liker jeg å få krydder, håndkrem, ullsokker, Lene Bjerre kubbelys.

Jeg og en av mine beste veninner har en grei deal når det kommer til bursdagsgaver. Bursdags"barnet" velger middag, den andre lager, også har vi jentekveld eller går på kino. Å da er det bare oss to en hel kveld. Det er en av "gavene" jeg setter mest pris på. At vi setter av god tid til å bare være oss to, er ikke så ofte det lar seg gjøre.

Spa? Kino biletter eller gavekort?

Enig i at hudpleieprodukter og dusj-greier er litt kjipt, da jeg er en av de som er ekstremt kresen på slikt :) Ikke sikkert venninnen din er det, da.

Gavekort er jo greit, men mange glemmer å bruke de. Dessuten er det noen gavekort som er helt tåpelige og tar renter av resterende beløp hvis det ikke brukes fort nok.. :(

Eksklusiv sjokolade er en hit hos meg (sjokolademonster!) så hvis hun liker det, så er det jo en idé :) Eller lakris, det er jo endel fancy lakrisbutikker ute og går nå også.

Eller bak en kake :D

Tusen takk for mange tips:-). Gavekort har jeg vurdert, men hun er typen til å legge det i lommeboken og glemme det/ikke bruke det så blir nok en fysisk ting. Kjedelig å kjøpe gavekort for at det skal bli lagt vekk og ikke brukt:-). Hudpleieprodukter er hun glad i men som mange andre meg selv inkludert er hun kresen så spørs om jeg tørr kjøpe det:-). Men noe sjokolade vet jeg hun liker:-)

Back
Topp