Gave til strikkeglade

Jonemina

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Noen strikkeglade her som har gavetips i kategorien strikking? Bøker mange ønsker seg eller andre strikketing? :)

Jeg synes strikkekopper er litt morro og kult, fåes kjøpt på f.eks designhandel.no eller noen utvalgte garnbutikker. Handlenett med strikke-quotes på, gavekort på garnbutikker, Klompelompe-bøkene er jo fine da, eller Marius-mønsterboka. Selv ønsker jeg meg Harry Potter-strikkeboka, Witre design og "Tidløs barnestrikk" fra Clara Knitwear :happy:
Vet ikke hvor mye du tenker å bruke på gaven, men slike sett-mapper med utskiftbare strikkepinner står på min ønskeliste i hvert fall :)
Og garnvinne/hespetre og nøstemaskin da, men det er kanskje mest for de som kjøper hesper med garn ;)

Jeg synes strikkekopper er litt morro og kult, fåes kjøpt på f.eks designhandel.no eller noen utvalgte garnbutikker. Handlenett med strikke-quotes på, gavekort på garnbutikker, Klompelompe-bøkene er jo fine da, eller Marius-mønsterboka. Selv ønsker jeg meg Harry Potter-strikkeboka, Witre design og "Tidløs barnestrikk" fra Clara Knitwear :happy:
Vet ikke hvor mye du tenker å bruke på gaven, men slike sett-mapper med utskiftbare strikkepinner står på min ønskeliste i hvert fall :)
Og garnvinne/hespetre og nøstemaskin da, men det er kanskje mest for de som kjøper hesper med garn ;)

Takk for mange idéer! :)

Gavekort, bøker spørs jo veldig på hva hen liker strikke og smaken. Jeg foretrekker kjøpe PDF med enkeltoppskrifter. Sjokolade, te eller annet godt til strikkingen er jo også hyggelig. Og kanskje levende lys?

Av strikkerelaterte gaver ville jeg helt klart foretrukket gavekort på den lokale garnbutikken. :)

Gavekort, strikke veske( fikk det selv av svigermor en gang), maskemerker, bøker med ting som passer det man pleier å strikke( her går det mest i barneklær), kopper og sokker er veldig morsomme.

Back
Topp