Gave til storesøster

2baby

Betatt av forumet
Nå synes jeg faktisk at det begynner å nærme seg litt[:)]
Så jeg får vel snart begynne å pakke bagen jeg skal ha med meg på sykehuset.
Jeg og min samboer har bestemt at tullemor på 3 år må jo få en pakke når ho kommer for å besøke mamma og sine nye søsken på sykehuset. Men det er et problem.
Hva skal vi kjøpe til henne??
Noen som kan komme med noen gode forslag til meg?

Huff ikke lett, jeg er skikkelig dårlig på å finne på gaver.
Men det var en kjempefin ide da, så jeg ønsker deg bare lykke til jeg[:)]

Tenkte på det selv. Ville oxo gitt henne noe,så hun får følelsen av og være stor og ha ansvar. Men kommer ikke på hva det skulle blitt.

Er ikke så lett det der... Men finnes jo masse fint å kjøpe til en liten jente på 3 år. [:)]
Jeg har iallfall bestemt meg for at sønnen min skal få en trehjulsykkel til våren da han blir storebror, da vil nok han "skjønne" at han har blitt "stor" gutt. [:D]

baby born f.eks... så kan dere ha hvert deres barn.... [:D]

har selv en datter på 3 år og hun ble storesøster for 2 mnd siden,hun har en babyborndukke fra før,men den lager ikke noen lyder som en riktig baby,så derfor fikk hun en dukke som gjør alt dette,den heter princess alexa og hun elsker den,tror nesten det er en ordentlig baby,da den gråter og lager en del babylyder[:)]så har hun fått en del stellesaker til dukken,,,,hun liker å herme etter meg og når jeg skal skifte bleier på lillesøster så henter hun sin"baby" å gjør det samme[;)]så jeg tror hun hadde fått glede av å få sin egen baby på sykehuset,hvis hun ikke har den fra før da[;)] lykke til[:)]

Back
Topp