Gave til storesøsken?

LøveMamma-15-18

Elsker forumet
Junibarna 2015
Novemberlykke 2018
Noen som skal kjøpe/har kjøpt en liten gave fra babyen til kommende storesøsken, og som vil komme med noen tips?[emoji6]
Jeg har lyst til å kjøpe noe til storebror på snart 3,5 år, men vet ikke helt hva. Hadde vært morsomt med en t-skjorte/genser som det står storebror på, men finner det ikke noe sted. Alternativet er leker, men han har allerede mye, så vet ikke helt hva det skulle vært.
Hadde uansett vært kjekt å høre hva dere andre har gjort[emoji6]
 
Storebror på snart 3 år får gave av oss når han kommer på besøk på sykehuset. Han får en bok, puslespill og et tog som han har ønsket seg:)
 
Jeg fikk laget en t-skjorte med valgfri tekst da vi skulle annonsere at vi skulle bli en til. Da hadde han som snart er tre år en t-skjorte der det stod «Jeg skal bli storebror». Når han kommer på sykehuset for å treffe lillesøsken tenkte vi å gi han litt utstyr til lekekjøkkenet sitt, for det liker han så godt å leke med.
 
Jeg fikk laget en t-skjorte med valgfri tekst da vi skulle annonsere at vi skulle bli en til. Da hadde han som snart er tre år en t-skjorte der det stod «Jeg skal bli storebror». Når han kommer på sykehuset for å treffe lillesøsken tenkte vi å gi han litt utstyr til lekekjøkkenet sitt, for det liker han så godt å leke med.
Han blir forresten 3 år i november, så blir mange gaver på han fremover... måtte dermed tenke en ekstra gang før jeg bestemte meg for å gi han kjøkkenutstyr :) han får lekeverktøy i bursdagsgave
 
Jeg skal kjøpe gave til storesøsken fra lille i magen som de skal få enten på sykehuset eller når vi kommer hjem. Ikke sikkert jeg blir liggende mer ennn 24 timer. vil fortest mulig hjem fra sykehuset etter ks, da jeg trives best hjemme. Nå er mine ganske store, så de skal få en ting de har ønsket seg. Storesøster på 11 år skal få en sånn sims pakke til sims 4 med katter og hunder, mellemste på 8 snart 9 år( bursdag 29.november) skal få en sånn plakatt av ugle som hun "Tegner" selv med diamangter/stener og gutten på 6 år skal få noe han kan leke med. Enten gravemaskiner eller leker fra paw patrol som han er så glad i og kan kose seg med:)
 
T-skjorte er jo morsomt! Da barn nummer to ble født hadde jeg ordnet T-skjorte med teksten "Superdad" til pappan og "Big brother rocks" til eldstegutten. Fant en side der man kunne designe selv og legge til både illustrasjoner og tekst, det ble noen fine bilder fra barselhotellet av alle tre guttene (Y)

Lenke til siden: https://www.spreadshirt.no
 
Noen som skal kjøpe/har kjøpt en liten gave fra babyen til kommende storesøsken, og som vil komme med noen tips?[emoji6]
Jeg har lyst til å kjøpe noe til storebror på snart 3,5 år, men vet ikke helt hva. Hadde vært morsomt med en t-skjorte/genser som det står storebror på, men finner det ikke noe sted. Alternativet er leker, men han har allerede mye, så vet ikke helt hva det skulle vært.
Hadde uansett vært kjekt å høre hva dere andre har gjort[emoji6]
Vi lagde t-skjorte på nettet med "jeg skal bli storesøster", husker ikke hva nettstedet heter selvfølgelig :hilarious: men der kunne du lage som ønsket :)
 
Har kjøpt en stor fjernstyrt heisekran til storebror på 3,5 år.. han har ønsket det seg lenge
 
Blir en gave på sykehuset til storebror når han kommer på besøk fra baby men hva vet jeg ikke helt enda;)
 
Storesøster har det meste hun vil ha, men mulig jeg lager noen gavekort på at hun kan kjøpe seg. noen spill til paden sin når lillebror kommer. Med en baby i hus tror jeg ikke vi kan ut på ski hver dag etter skolen, og ponni’n hennes har jeg satt vekk frem til januar så vi rekker bli litt kjent med lillebror før han må hoppe inn i turbolivet vårt ;)
 
Ikke kjøpt noen gave til noen av de eldre søsknene. De er 8-9-12. Ikke hørt at det er normalt før nå [emoji85]
 
Vi kjøpte en Brannmann Sam leke. Han har vanvittig mye leker dessverre, men vi endte opp med noe vi visste han kom til å bli glad for.
 
Vi endte til slutt opp med en stor byggeplass med 5 små kjøretøy. Masse å utforske og timesvis med moro[emoji6]
Han gispet av glede når han fikk den på sykehuset, og har vært oppslukt av den hele tiden han har vært hjemme! Har ikke tid til barneTV engang[emoji12]
 
Kommende storesøster fyller 8 år på søndag, og termin er mandag:p så hun skal få bursdagsgave av sin lillebror;) Har kjøpt noen sånne fine klistremerkebøker og greier, sånn at hun har litt å holde på med:rolleyes:
 
Back
Topp