Gave til storebror

Lizzie83

Flørter med forumet
Jeg tenkte at storebror må få en storebrorgave når han kommer for å besøke babyen og meg på sykehuset, men hva skal han få? Han er litt over 4 år. Forslag?

Hva skal dere gi i gave til storesøsken, og alder på søsken?

Jenta vår på 3.5 år skal få keyboard med headset i gave. Hun har ønsket seg det lenge og prøver et hver gang vi er på lekebutikken. Tror det blir veldig populært. :)

Nå er mine litt større da, 9 og 7 år. men har kjøpt pokemon mega pack som de ønsker seg. Også får datteren min en kjole, og sønnen min et 3ds spill.

Jeg kjøpte et puslespill på tilbud for noen uker siden. Mulig jeg finner noe mer før den tid, men det var det som var tenkt som storebror gave. I tillegg skal han få velge noe å gi til lillesøster. Tenker leke, for det blir litt morsommere for han :)

Vår sønn er snart 3 år og har også tenkt å kjøpe gave men vet heller ikke helt hva. Tenker ikke noe dyrt da han har bursdag i mai.

Kanskje puslespill/liten duplopakke. :)

Vi skal gi storesøster på 3 en babygym til dukken, samt et stellesett med bag til dukken. Da kan hun stelle med dukken mens jeg steller babyen :)
Jeg tror hun vil sette pris på det, dukken er veldig stas akkurat nå (hun har for det meste ignorert den siden hun fikk den til toårsdagen).

I stad kjøpte jeg en sånn tavle man tegner på, og så pusser det ut igjen ved å dra over. Skal i tillegg kjøpe en barnekniv til han, da vi er mye ute på tur.

I stad kjøpte jeg en sånn tavle man tegner på, og så pusser det ut igjen ved å dra over. Skal i tillegg kjøpe en barnekniv til han, da vi er mye ute på tur.
Så smart med sånn tavle som man tegner på og drar over! Hvor kjøpte du den? :)

ImageUploadedByBV Forum1459367493.807737.jpg

Denne har datteren vår på 3år ønsket seg til bursdagen (mai..) denne får hun som gave, når babyen blir
Født istedenfor :)
Fant den til 199kr på sparkjøp, så ikke så allerværst til pris det :)

Vi kjøpte lego til førstemann på 3 da lillesøster kom, og han var med å kjøpe gave til meg før de kom på sykehuset.
Nå er jeg usikker på hva vi skal gi til 2,5 åringen og 5,5 åringen, men er i tenkeboksen.. Kanskje noe dukke-greier til frøkna og figur til skylanders til storebror..
Følger denne så får vi kanskje noen tips:)

3.5 åringen har önskat seg lego brannbil. Så de ska eg på jakt efter på fredag.
Mens jenta på snart 2 år vet eg ikkje vad eg ska hitta på till.

Her ble det Lego Dimentions til 5 åringen, og klær med veske, sko og stæsj (neglelakk, smykke) til 2 åringen! Viktig for oss med gave som betyr noe der og da, og vi håper dette faller i smak;)

Her har gutta (4 og 6 år) helt dilla på Paw Patrol, så vi har kjøpt noe til det. Jeg tenker at det er viktig med noe som de liker akkurat nå og som de ønsker seg nå...

Her er barna så store (7 og 9), og de får så mye hele tiden når de trenger det. Så her blir det nok de som ordner med gave til lillemor, og ikke de som får noe i forbindelse med fødsel:-)

Back
Topp