Gave til storebror - tips?

Makko med 3 gull

Gift med forumet
Jeg har en gutt på 7år som bare er helt fantastisk snill for tiden. Han ser at jeg plages (har sterk bekkenløsning og plages med ryggen). Idag har jeg vært mer plaget enn vanlig og han ser der tvert! Da er der og gjør alt jeg ikke klarer.

I dag har han dekket frokostbord, hentet ved, skrelt poteter (han beordret meg på sofaen og fant fram pad og headset til meg slik at jeg fikk se på film), ryddet av alt etter middagen (tar normalt bare sitt), vasket badekaret og gitt meg masse kos og litt massasje.

Jeg har lyst til å gi han en ekstra oppmerksomhet før eller når babyen kommer (lillebror må vel få noe han og), men vet ikke helt hva.

Noen idéer?

Nå slår jeg litt på stortromma (hehe). Lov ham en tur på legoland eller noe i sommer? :)

Nå slår jeg litt på stortromma (hehe). Lov ham en tur på legoland eller noe i sommer? :)
Det hadde vært noe, men usikker på om jeg orker å reise med 3 små (bor ikke på Østlandet så det er langt).

Om babyen er grei (og jeg i ok form) er kanskje dyreparken enklere, der har vi mulighet for privat overnatting som gjør det meste enklere.

Så flink og omsorgsfull gutt du har! :)

Jeg ville også gjort noe dere to kan gjøre alene sammen, så han får litt alenetid med deg før den lille kommer. :)

Oj, du har virkelig gjort en god jobb med han :) Kanskje finne på noe han liker eller ønsker å gjøre/oppleve.

Så god en gutt :) opplevelser sammen med mamma er gull verdt :) men kommer jo an på hva han liker da... Hva med en tur i svømmehallen? Det er jo godt for bekkenet ditt også :) en tur på kino, en tur i lekeland om det finnes noe... En tur ut å spise bare dere to :)

Så god en gutt :) opplevelser sammen med mamma er gull verdt :) men kommer jo an på hva han liker da... Hva med en tur i svømmehallen? Det er jo godt for bekkenet ditt også :) en tur på kino, en tur i lekeland om det finnes noe... En tur ut å spise bare dere to :)
Svømmehallen elsker han. Jeg hadde egentlig tenkt det i kveld før jeg innså at det var juletrefest...

Back
Topp