gave til sin kjære

Trultemor86

Elsker forumet
Ja, jeg vil gjerne gi en liten gave. Et eller annet til min kjære :) Vi er ikke kjærester ennå som jeg skrev, men jeg setter så utrolig stor pris på han at jeg vil gi en liten oppmerksomhet.. :)

Han har ikke bursdag før i slutten av april, så det skal ikke være noe stort og dyrt.. Men gud, jeg ane ikke hva?
Han har det meste også... Hmm. Noen ideer?

Tenkte å ta han med ut å spise, men det kan fort bli ganske dyrt også.. hmm.

jeg elsker å gi gaver til min kjære, hehe.

da vi ikke var sammen lagde jeg et hjerte, skrev noen fine ord og hang det på døra hans. han ble kjempe overrasket og glad da han kom hjem fra jobb. han syntes det hele var såå fint gjort av meg.
hjertet henger fortsatt den dag idag i gangen hans.
det hjertet betyr endel for meg fordi bruddet og alt var veldig tøft i fjor...så det får han aldri kaste [:)]
han støttet og hjalp meg gjennom en vanskelig tid, noe jeg uttrykte i hjertet.

jeg husker også at jeg hang en gave på døra hans. det var en kul tskjorte. [:D]

på valentine overrasket jeg han på¨jobb.
jeg reiste ned til oslo etter avtale med ei han jobber sammen med.. jeg måtte passe på så han ikke så bilen min komme.
jeg gikk inn på kontoret hans med hjertekake og 3 roser.
du skulle sett ansiktet hans. haha....

ORIGINAL: Heffa og Go`ungen

da vi ikke var sammen lagde jeg et hjerte, skrev noen fine ord og hang det på døra hans. han ble kjempe overrasket og glad da han kom hjem fra jobb. han syntes det hele var såå fint gjort av meg.
det hjertet betyr endel for meg fordi bruddet og alt var veldig tøft i fjor...så det får han aldri kaste [:)]

jeg reiste ned til oslo etter avtale med ei han jobber sammen med.. jeg måtte passe på så han ikke så bilen min komme.

Så søt du er da! Jeg elsker også å gi gaver. Men akkurat nå har fantastien min stoppet litt opp.. Han går ganske mye ut og inn i dørene her hos meg, så tenkte å gi han en ekstranøkkel til leiligheten i en smykkeeske til bursdagen, i tillegg til noe annet da. Men jeg er ikke helt klar for å gi fra meg nøkkelen enda :p

Jeg har hatt det utrolig tøft selv de siste årene, og for første gang behandler noen meg slik som jeg alltid har drømt om.

Men årh, det var den overraskelsen. Har liksom ikke klart å snappe opp noe han har lyst på eller noen ting. Han er en gutt som egentlig har alt, når det kommer til matrealistiske ting... Så det er litt virent.

ORIGINAL: EvelinaOgMamman

ORIGINAL: Heffa og Go`ungen

Så søt du er da! Jeg elsker også å gi gaver. Men akkurat nå har fantastien min stoppet litt opp.. Han går ganske mye ut og inn i dørene her hos meg, så tenkte å gi han en ekstranøkkel til leiligheten i en smykkeeske til bursdagen, i tillegg til noe annet da. Men jeg er ikke helt klar for å gi fra meg nøkkelen enda :p

Jeg har hatt det utrolig tøft selv de siste årene, og for første gang behandler noen meg slik som jeg alltid har drømt om.

Men årh, det var den overraskelsen. Har liksom ikke klart å snappe opp noe han har lyst på eller noen ting. Han er en gutt som egentlig har alt, når det kommer til matrealistiske ting... Så det er litt virent.

det samme med min kjære. han har alt han trenger, men jeg har klart å lure inn noen gaver underveis fordet.
han hadde bursdag på lørdag, og siden vi begge er syklister eller mosjonister eller hva man kaller det [:)], fikk han verdensmestertrøya i bursdaggave. den regnbuetrøya til hushovd.

er det ikke godt å bli behandlet som man endelig ønsker ?
vi alle fortjener lykke og godhet i livet.

ORIGINAL: EvelinaOgMamman

jo, det er helt sant. selv om det er skummelt å slippe noen inn forbi "muren" igjen :p

forstår deg veldig godt :)

Back
Topp