Hageblomsten
Forelsket i forumet
Mannen min har vært den ultimate støttespiller under svangerskapet! Han gjør husarbeid, fikser barneutstyr, klipper hekk, lager middag og sørger for at min slitne kropp får lov til å hvile uforstyrret etter jobb. I tillegg er han alltid med på jordmortimer, beroliger meg når mine tusen bekymringer tar overhånd og leser en pappabok for å selv være forberedt på hva som kommer. At han har tid og overskudd til alt dette, er for meg et mysterium.
Fordi han virkelig har vært den beste ektemannen gjennom svangerskapet, ønsker jeg å gi han en liten gave som takk når vi endelig skal få møte prinsessa vår
Vet det er vanlig å gi mammaen og babyen en gave, men syntes virkelig faren også fortjener en stor oppmerksomhet, og ikke bare en kald øl i kjøleskapet
Fordi han virkelig har vært den beste ektemannen gjennom svangerskapet, ønsker jeg å gi han en liten gave som takk når vi endelig skal få møte prinsessa vår
Vet det er vanlig å gi mammaen og babyen en gave, men syntes virkelig faren også fortjener en stor oppmerksomhet, og ikke bare en kald øl i kjøleskapet