Gave til pappaen

Hageblomsten

Forelsket i forumet
Mannen min har vært den ultimate støttespiller under svangerskapet! Han gjør husarbeid, fikser barneutstyr, klipper hekk, lager middag og sørger for at min slitne kropp får lov til å hvile uforstyrret etter jobb. I tillegg er han alltid med på jordmortimer, beroliger meg når mine tusen bekymringer tar overhånd og leser en pappabok for å selv være forberedt på hva som kommer. At han har tid og overskudd til alt dette, er for meg et mysterium.
Fordi han virkelig har vært den beste ektemannen gjennom svangerskapet, ønsker jeg å gi han en liten gave som takk når vi endelig skal få møte prinsessa vår :)
Vet det er vanlig å gi mammaen og babyen en gave, men syntes virkelig faren også fortjener en stor oppmerksomhet, og ikke bare en kald øl i kjøleskapet :)

Har tenkt det samme selv, da han virkelig fortjener en oppmerksomhet. Han har vært helt utrolig så langt. Driver å undrer på hva jeg skal gi. Vet han har ønsket seg en pulsklokke, så tenker litt på det.
Hva tenker du å kjøpe?

Samme her! Han har virkelig vært heeeelt unik <3 Vet bare ikke hva jeg skal kjøpe!

Min får ikke noe annet en en ny sønn :D

Har tenkt det samme selv, da han virkelig fortjener en oppmerksomhet. Han har vært helt utrolig så langt. Driver å undrer på hva jeg skal gi. Vet han har ønsket seg en pulsklokke, så tenker litt på det.
Hva tenker du å kjøpe?
Vet han ønsker seg et vinskap til baren vi skal ha i kjellerstua, men syntes kanskje ikke det blir personlig nok? Tenkte også et gravert smykke eller mansjettknapper med fødselsdato til dattera vår + en kort tekst til han :)

Vet han ønsker seg et vinskap til baren vi skal ha i kjellerstua, men syntes kanskje ikke det blir personlig nok? Tenkte også et gravert smykke eller mansjettknapper med fødselsdato til dattera vår + en kort tekst til han :)

Høres kjempe fint ut :) hvis du kombinerer de to tingene får han jo både noe han ønsker seg og noe personlig.

Har også tenkt på det selv, men har ingen anelse på hva jeg skal kjøpe/ordne til han.. Vi er et ungt par og han sier han har alt, så han ønsker seg jo ingenting.. Noen forslag? :)

Her kjøpte jeg ny pulsklokke til ham i dag. Han har ønsket seg ny en stund og tenkte at det er perfekt som "takk for at du har gjort alt i 6 mnd" (har vært mye dårlig og syk). Tror han vil sette veldig pris på det. Tenker også jeg skriver noen fine ord på et kort:)

Jeg også skal gi mannen noe. Han har også vært en enorm støtte, synes nesten han fortjener en gave mer enn det jeg gjør.

Jeg har gjennom hele svangerskapet sørget for at han har hatt noen øl i kjøleskapet, han er veldig glad i spesialøl. Men når barnet er kommet har jeg fundert på å gi han teoribøker til flylappen, som han drømmer om å ta. Så har jeg også tenkt på noe han kan ha som er evig, og da har jeg lurt på en klokke som jeg eventuelt graverer med en setning om hvor god han har vært. Men jeg føler ingenting er helt spikeren på hodet. Han er litt kresen på klokker/smykker også, så jeg er redd for å kjøpe en klokke han ikke liker. Vi har forøvrig første bryllupsdag kort tid etter termin også.

Blæh, er så vanskelig å kjøpe gaver til menn, synes jeg. Han får stort sett bare opplevelser i gave fra meg, fordi det vet jeg han blir mest glad for og at jeg ikke feiler på gavefronten da.

Back
Topp