Gave til pappaen !

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Driver å tenker på jeg skal kjøpe en pappagave.. Han trenger et nytt kamera så tenkte kanskje kjøpe et lade det opp og pakke den inn igjen så kunne han fått det på sykehuset... Noen andre som har planer om å gi noe til pappaen? Er sikkert ikke vanlig bare en tanke jeg fikk

Var jo ingen dum ide, men har egentlig ikke tenkt sånn på det selv. Før jeg satt og så i foreldre og barn, var en bok som het "verdens beste pappa" eller noe slikt:) Men vet ikke om jeg skal kjøpe noe el ei. Er jo litt kos da :)

Gjorde ikke det sist. Men har tenkt på det nå. Han har vært heeeelt fantastisk i sv.skapet. Tatt seg av storebror slik at jeg skulle få sove så mye som mulig (har vært mer eller mindre zombi hele tiden). Men vet ikke helt hva det skal være...

Tror jeg skal kjøpe en liten ting. Han fortjener det virkelig:) Så får se hva jeg finner på.

Anita89 skrev:
Var jo ingen dum ide, men har egentlig ikke tenkt sånn på det selv. Før jeg satt og så i foreldre og barn, var en bok som het "verdens beste pappa" eller noe slikt:) Men vet ikke om jeg skal kjøpe noe el ei. Er jo litt kos da :)

Verdens beste bok! =)
Den boka der er virkelig å annbefale!
Kjæresten min kjøpte den til seg selv. Han sitter å ler så han får tårer i øynene.
Er en pappa som har skrevet den selv... Handler om mens mor er gravid.. Hennes reaksjoner,følelser osv.. Og samme med mannen.. hans tanker osv!

Utrolig morsom.. Har sniklest litt hehe=)!
Beste boka jeg har sett. Veldig lettlest.. Og kjempe masse tips etter fødsel osv..!!! =D Gull verdt! koster bare 200 kr også=). Kunne fått mer for den boka der asså... For den er fantastisk!

Elisabeth1 skrev:

Anita89 skrev:

Verdens beste bok! =)
Den boka der er virkelig å annbefale!
Kjæresten min kjøpte den til seg selv. Han sitter å ler så han får tårer i øynene.
Er en pappa som har skrevet den selv... Handler om mens mor er gravid.. Hennes reaksjoner,følelser osv.. Og samme med mannen.. hans tanker osv!

Utrolig morsom.. Har sniklest litt hehe=)!
Beste boka jeg har sett. Veldig lettlest.. Og kjempe masse tips etter fødsel osv..!!! =D Gull verdt! koster bare 200 kr også=). Kunne fått mer for den boka der asså... For den er fantastisk!

Da må jeg nok vurdere den ja:) Nå er ikke min samboer den som liker så godt å lese, men gjerne den gjør susen tenkte jeg :)

Sist gidde eg et kort til han, som eg hadde skreve ei stund før fødsel, der eg takka han for kor fantastisk han hadde vert under sv.skapet.

men kanskje eg skal kjøpe denne boka til han eg også... min mann leser jo heller ikkje da.. men kanskje han vertfall blar litt i denne..

Sist fikk han en pappa bok :) ble veldig glad for den og leste ut boka på sykehuset :P denne gangen får han ikke noe..

I min familie er det veldig vanlig at pappaen ordner en gave til mammaen etter fødselen, men ikke motsatt. Men jeg hadde tenkt å finne på noe da, men ingen ide om hva :-)

Når vi fant ut at vi var gravide så kjøpte jeg samboern boka "Daddy Cool", er også en pappa som faktisk har vært hjemme i permisjonstia med sine som har skrevet den, samboern min leser bare Pondus, men denne falt virkelig i smak og han har lest hele og han flirte mye :-)

Tror så absolutt slike bøker er lure, og jeg tror disse er mye "smartere" enn de "terapaut bøkerne" for de har gjerne et tungt språk og er litt kjedelige, mens disse er skrevet fra et pappa-hjerte og det er problemstillinger og sånt som alle pappaer to be kan relatere til ;-)

Jeg har kjøpt pappagave til samboeren min, den var klar allerede i november ;)
Kan ikke si hva for kanskje han leser der her :P
Han vet for øvrig ikke at jeg har kjøpt pappagave til han heller... men men
Han har bursdag 3 dager etter termin så jeg har sagt at det er bursdagsgaven hans, men skal gi den til han på fødestua :P
Sliter jo litt om vi går flere dager over termin, men da får jeg bare finne på noe lurt ;)

Lurt med disse bøkene i gave, men min kar leser absolutt ikke bøker...

Noen som vet hvor jeg kan få tak på denne bok "Verdens beste pappa",
Finner ingen plass hvor den er på lager, utsolgt over alt...

solsnuppa skrev:
Noen som vet hvor jeg kan få tak på denne bok "Verdens beste pappa",
Finner ingen plass hvor den er på lager, utsolgt over alt...

Lurer jeg også på.. 

Back
Topp