Gave til nybakt far...

Kaizer

Forumet er livet
Har dere tenkt å gi gave til den nybakte pappaen?

Jeg har veldig lyst å gi noe som han har brukt for/kommer til å ha "forever" men det er vanskelig når han ikke liker smykker og sånnt stæsj!

Har dere noen gode forslag? [:D]

hmmm....aner ikke,men vil gi noe ja,tenkte å kjøpe det snart så det bare er å pakke det i baggen. :)

har tenkt å finne på noe her også,men synes det er vanskelig selv..ønsker seg jo aldri noe!!hm...

hmm det har jeg faktisk ikke tenkt på men bør vel få noe han også[:D] Er ei her jeg bor som lager smykker osv selv og hun er velidig flink, kanskje jeg finner noe til han der[:)]

Får kjøpe masse blader på narvesen og lure de i fødebagen[8D]Itilfelle det blir langtrukket[:D]

Nei, har ikke tenkt til å kjøpe noen gave og forventer heller ikke å få noen av han. Vi får jo verdens beste gave når babyen kommer [:)]

gir han det største han kan få jeg, nemelig en datter til. [:D] og det er noe han skal ha "forever" [:D]

Dette er hans første barn og han hopper da ut i noe nytt så her får han enten
TANDEMHOPP el STRIKKHOPP[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Veronica

Dette er hans første barn og han hopper da ut i noe nytt så her får han enten
TANDEMHOPP el STRIKKHOPP[:D][:D][:D]

kuuult!!! min fikk to paragliderturer til jul i fjord,som han ikke har fådd brukt,så jeg må finne på noe annet lurt. :):)

Har hatt lyst til å finne på noe jeg også, men vet ikke helt hva... Så om jeg ikke får noen glupe idéer blir det nok kanskje bare med babyen. Men jeg tar mer enn gjerne imot gode tips! [:)]

har ikke tenkt så veldig...
men lyst til å gi noe..

etter de to andre fødslene har jeg fått en diger kurv med et par vinflasker oppi og pynta med masse blomster.. så regner med jeg får det nå også egentlig.....

Ingen som har noen smarte ideer til meg (utenom tandemhopp++) ???

Har veldig lyst å gi han en liten, koselig ting som varer... [8|]

Sambo har bursdag i slutten av mai. Lurte da på å kjøpe han ei pappa bok. Dette såg eg for 2 år sidan på bokhandlen, men da mista vi. Tenkte eg skulle se etter den no.

Nei her i huset blir det ikke noe. Han fikk ikke sist heller.
Det jeg fikk var å komme hjem til et skittent rotehus etter 10 dager på sykehuset og regner ikke med å få noe mere denne gangen...
Eller det er jo stygt å lyve. Kom på at jeg fikk en bukett blomster som jeg ble veldig glad for!

Kjoepte ikke noe til gubben sist, men vurderer aa kjoepe en liten gave fra babyen til snuppa da. Siden snuppa fikk hull i oerene for noen uker siden hadde vaert kjekt med nye oeredobber til henne, hun skal nemlig faa lov til aa bytte oeredobber 1. juli som er bursdagen hennes og da passer det jo godt med det i gave siden babyen mest sannsynlig kommer 26. juni.

Har også tenkt litt på dette, men prøvde å finne en slik "forever" gave da vi giftet oss og måtte bare gi opp[:D] Bruker ikke smykker, ringer (utenom gifterungen da) klokker eller noenting sånt. Sist ble det en tur til Paris for oss to og det falt i smak, men det passer jo kanskje ikke like godt som barselsgave.

Tenkte litt på å kjøpe t-skjorter med pappa tekst på, så det blir en liten gave, men lurer litt på hvordan jeg skal klare det med felles konto og felles adresse. Redd han åpner pakken om den kommer i posten[;)]

Jeg tar forresten gjerne i mot tandemhopp!!! *drømme*

Eg lurte litt på å kjøpe ei lita bok, det finnes sånne kjekke små bøker med ordtak og sitater om/av/for nybakte fedre.. Veit eg har sett det ein plass.. Men husker ikkje kor..

NÅ tror jeg jeg vet det!
Takk, Hønepøne09 [:D] Klokke!!! [8D][:)] + ei bok om sitater og ordtak osv om å være pappa [:)]

Jippi! Nå gjenstår bare å finne ei fin (ikke råflott) klokke... [8|][:D]

Kanskje eit kort med dette diktet??

WHAT MAKES A DAD?

God took the strength of a mountain,
The majesty of a tree,
The warmth of a summer sun,
The calm of a quiet sea,
The generous soul of nature,
The comforting arm of night,
The wisdom of the ages,
The power of the eagle's flight,
The joy of a morning in spring,
The faith of a mustard seed,
The patience of eternity,
The depth of a family need.

Then God combined these qualities.
When there was nothing more to add,
He knew His masterpiece was complete.

er det brukelig å kjøpe gave til pappan i forbindelse med fødselen altså? det viste jeg ikke noe om?

Back
Topp