Gave til mor/far etter fødsel

mmicha2

Glad i forumet
Sneik litt på noen av de andre forumene og der hadde flere av de tråder ang gaver etter fødsel. Det vil si.. Mor fikk gave av kjæresten når hun har født osv..

Det var veldig delte meninger.
Hva tenker dere?

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Sladrer med Olech =)

I min familie (pappa, bror, onkler) har fedrene gitt gave til den nybakte mor, både ved barn 1, 2&3. Eg like det :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fikk en stykk stolt pappa, som hadde rydda og vaska ned huset, ny bil :P, og en veldig fin velkomst der han hadde hengt opp blackboardet jeg kjøpte og skrevet velkommen hjem<3.

Så jeg er for sånn gave jeg :-P.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Fikk ingenting sist... så regne ikkje med nokka no heller...
Men han sa på morsdagen i år att når baby va kommet sku han æ storesøster dra å kjøpe ett anheng tell englebarn smykket æ har... har ei rosa jenta på for storesøster ♥ så får vi se om han huske det da... hihi...

Med første fikk jeg gavekort med charterreise til Thailand I 16 dager. :)
Etter jeg hadde født nr 2, fikk jeg gavekort med reise til Gran Canaria i en uke.
spennende å se denne gangen :)

Forventer ikke og få noen ting faktisk. Men kjøper han noe, er jo det bare koselig:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg fikk alliansering, og tror jeg får en ny diamant i den med nr2. Hadde ikke forventet det sist, men ble jo selvfølgelig veldig glad for den :-)

Og jeg synes det er koselig med en oppmerksomhet til mammen uansett om det er gave eller nyvasket hus :-)

Jeg fikk alliansering, og tror jeg får en ny diamant i den med nr2. Hadde ikke forventet det sist, men ble jo selvfølgelig veldig glad for den :-)

Og jeg synes det er koselig med en oppmerksomhet til mammen uansett om det er gave eller nyvasket hus :-)

Enig med deg! Jeg har alliansering som forlovelsesring og mannen har snakket om å fylle på flere diamanter... Men absolutt ikke en nødvendighet ;) men blomster hadde vært fint da...mannen finner altfor sjelden en anledning til å kjøpe blomster :P

Jeg fikk en litt tidlig gave, nemlig ny symaskin! Samboeren hadde hørt hvor mye jeg bannet og kjeftet på den gamle når jeg skulle sy babyreder på bestilling, så da snek han seg ut og kjøpte en ny til meg :-) Syns det var en fin morsgave selvom jeg ikke har blitt mamma riktig enda. Kommer ihvertfall godt med i permisjonstiden ;-) Ellers forventer jeg ikke å få noe spesielt etter fødselen (selvom det hadde vært deilig å komme hjem til ren leilighet og friske blomster, hehe) .

Jeg fikk blomster, et hjerte til mammasmykket mitt og så klart verdens fineste gutt :)

Storebror august 09
Lillebror august 13

Synes igrunn ikke så mye om det,jeg. Mannen min har alltid kjøpt blomster til jeg kommer hjem, men er absolutt ikke noe jeg forventer. Har tenkt å kjøpe en liten overraskelsespakke som han kan få når han kommer hjem fra sykehuset etter vi har født -synes like mye han fortjener en gave etter å ha holdt ut med meg alle disse månedene og støttet meg under fødselen.

Er veldig fint med dem som får en liten oppmerksomhet, men det er absolutt ikke noe jeg forventer. Om jeg ønsker meg noe etter lillegutt har kommet må det vel være besøk som tok med eget knask og kunne ta seg litt til rette her i heimen ;)

Back
Topp