Gave til jente på 11 år

millemari

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Niesen min blir 11 år. Noen som har gode gaveforslag? Hun liker å leke med små dupeditter og leker fortsatt med barbie og slikt. Jeg pleier som regel å kjøpe klær men nå har jeg lyst å kjøpe noe gøy, utfordrende og noe hun kan Bryne seg litt på. Forslag?

Balanseline? Rulleskøyter?

Hvilken pris tenker du?

Smykke, sminke, musikk, stilige klær, sånne strikk til å lage smykke av...

Strikketøy og oppskrifter på enkle Barbie-klær og kule tweens-accessories! (Det siste står i strikkeboka til tiåringen min, og handler om pannebånd, mobilvesker og hårklemmepynt. Stasj, sier jentene her).

Lego friends kan være noe om vennene leker med det. Eller techno Lego. Den hemmelige hagen -fargelegging, om hun liker å tegne.
Hva med sminke?
Har 11 åring selv og de er mest interessert i hest/dans/sminke/fotball.

Abonnement på et barneblad.
Hvis hun driver med noe på frtiden, så kanskje noe som passer der (feks nye håndballsko).
Medlemsskap i en eller annen klubb (pennyklubb, miljøagenter osv)

Ta henne med på en jentedag hvor dere går ut og shopper så kan hun velge sin egen gave, så drar dere hjem etterpå og lakker neglene, tar ansiktsmaske og ser film/ tegner alt ettersom hva hun liker å gjøre og noe godt å spise. Var storsuksess da min lillesøster fylte 11 i år - er 15 år i mellom oss.

Ta henne med på en jentedag hvor dere går ut og shopper så kan hun velge sin egen gave, så drar dere hjem etterpå og lakker neglene, tar ansiktsmaske og ser film/ tegner alt ettersom hva hun liker å gjøre og noe godt å spise. Var storsuksess da min lillesøster fylte 11 i år - er 15 år i mellom oss.
Denne likte jeg! :)

Back
Topp