gave til farsdag fra baby i magen

Aurora

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Marsipanene 2019
Skal dere lage/ kjøpe gave til pappaen fra babyen i magen ?
kanskje skal dere gi et kort eller lage en ekstra god middag den dagen ?

Jeg tenker å lage et kort med bilde av baby i magen og kommende storesøster og kanskje kjøpe et par sokker ( det er mangel vare )
.

Nei, synes det er overhypet. Mulig jeg baker noe, men ikke noe mer.

Hender at jeg kjøper med litt til mannen når jeg er ute å shopper, men da helt uten anledning. Omtrent som når han kjøper blomster til meg.

Vi feirer farsdag men bare når babyen er født. Nå har vi jo en fra før da, så det blir pakke og kaffe på sengen, men bare fra storebror denne gangen.

Våre første som er i magen, så er jo litt stas ;) Tipper han får ett lite kort om at de ser fram til å treffe han eller noe sånt.. får finne på litt klisj ;)

Sist kjøpte jeg et kort og flax lodd. Med nummer en altså. Nå har jeg en fra før, så det blir gave, men tror ikke jeg skriver fra mageboeren.

Mnjæ, feiring av 2års dag på lørdag så blir restekaker. Ellers skal han få kaffebønner og noe godt. Muligens få lille til og tegne noe(han hater og tegne) men tviler på at det går :p

Nei, blir for dumt synes jeg da . Han har ikke blitt pappa enda. Til de levende fødte er det noe annet. Da fortjener han å få noe .

Vi har aldri laget noe stort ut av det , unga har tegna til faren sin. Trenger ingen dag for å markere hverken meg som mamma eller han som pappa. :)

Her er det to stebarn kommende far har. Så vi feirer. Han er verdens beste bonuspappa. Fikk en liten hemmelig gave fra magen. En slik bite ring med navnet på snuppa. Som hun får når hun blir født. Vi skal bruke den til å anonsere navn og fødsel når den tid kommer :)

Back
Topp