Gave til farmor/oldemor??

Vibeke83

Gift med forumet
Jeg trenger HJELP!
Hva gir man i bursdagsgave til farmor/oldemor som fyller 78 år? Hun har ALT fra før, og har gitt mange bilder av snuppelura og konfekt, dvd, blomster, kremer og pynteting tidligere. Alkohold drikker hun ikke. "Ikke tenk på det", sier hun hver gang jeg spør om det er noe som står på ønskelista, men NOE må hun jo få![8|]

Forslag tas imot med et stort takk!![:D]

Opp med seg!

Hmm, den der er alltid like vanskelig...

Hva med å gi henne noe slik at hun kan pæmpre seg selv litt da - ta litt ekstra vare på seg selv??

Ta henne med ut å spise. Koselig å finne på noe sammen [:)]

hmmm.. hva med et personlig dikt, som du rammer inn til henne?

En kurv med noe godt oppi,

Fotterapi?

Tusen takk for ALLE gode tips og ideer! 
Jeg trooor vi går for en god middag ute og et sommer-show eller noe.[:D]

Høres ut som om du har ei sprek farmor..

Har selv ei supersprek mormor på 80 år.. Hun ble 80 i år, og var neimen ikke lett å finne på noe. Endte med at vi gikk sammen noen stk og kjøpte et dusjkabinett ( hun hadde badekar, men pga 2 kunstige hofter klarte hun ikke å bruke det, og måtte dusje oppi)  Og en seng med elektrisk heving og senking av hode, føtter etc... Hun har alltid hatt elendig seng, aldri unnet seg selv slikt. Og så elsker hun å lese bøker på sengekanten så det var perfekt for henne..

itillegg tok vi henne med på svenskebåten på sånn buffet, spanderte selvsagt på henne. Hun hadde en super dag og koset seg masse

ORIGINAL: desire

Høres ut som om du har ei sprek farmor..

Har selv ei supersprek mormor på 80 år.. Hun ble 80 i år, og var neimen ikke lett å finne på noe. Endte med at vi gikk sammen noen stk og kjøpte et dusjkabinett ( hun hadde badekar, men pga 2 kunstige hofter klarte hun ikke å bruke det, og måtte dusje oppi)  Og en seng med elektrisk heving og senking av hode, føtter etc... Hun har alltid hatt elendig seng, aldri unnet seg selv slikt. Og så elsker hun å lese bøker på sengekanten så det var perfekt for henne..

itillegg tok vi henne med på svenskebåten på sånn buffet, spanderte selvsagt på henne. Hun hadde en super dag og koset seg masse

Hun er mannen min sin farmor, men har et super-godt forhold til henne![:)]
Alle mine besteforeldre har desverre gått bort. 2 av dem hadde passert 80 og var gamle, men bestefar og mormor ble begge bare 70 år.[:(] Bestefar var syk, mens mormoren min døde uventa høsten i fjor. Super-sprek, og var med på alt som var moro. Mye på sommershow, Allsang på Grensen, Sverige-turer (og smugla alltid med seg "noe ekstra", haha!), var i byen 2 dager i uka osv. Hadde planer om "Color-Fantasy-tur" med alle jentene/damene i familien. Oldemor (mammaen hennes) døde noen måneder før, hun skulle fylt 95 år, så nå er det mamma på 49 år som er den eldste i familien min! Godt å ha besteforeldrene til mannen da ja, selv om jeg tenker på mine egne hver dag. Jaja, nok om det!

For en flott gave mormoren din fikk nå! Det må vel virkelig ha falt i smak!![:D] 
Besteforeldre er gull verdt, de må taes godt vare på!! Men når det kommer til gaver er det ammen ikke lett, for de har som regel "alt"![8D]

Ja det er ikke lett å handle til besteforeldre som har alt.
min mormor er eneste gjenlevende. Morfaren min døde i en alder av 47 år, møtte aldri han.
Farmoren min døde også før jeg ble født.
farfaren min ( han var knall) har vært død i snart 10 år. Men de har satt sine spor, og kjærligheten fra dem får meg til å gå videre...

godt du har ett fint forhold til mannens farmor da [:D]
Har selv et godt forhold til mannens farfar. Er ikke gitt at mann skal komme godt overens med dem...

Håper dagen blir topp uansett

Back
Topp