Gave til far

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Er det normalt å gi "fødselsgave" til far etter fødsel?
Hva gir man i såfall?

Jeg gjorde ikke det sist. Men var ikke helt forberedt på å føde når jeg gjorde heller da ;-)

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :-)

Fikk ikke sist. Får heller ikke denne gangen ;) den største gaven noen kan få er et barn uansett :)

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 23.02.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR★

Jeg har sagt at han har bare med å kjøpe gave til meg, så må vel kjøpe noe til han og. så tips taes mot med takk!

Jeg har ikke tenkt å gi han noe, men har sagt at jeg synes jeg fortjener noe fint etter å ha gjennomgått en fødsel. Tror han er enig i det. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har ikke tenkt å gi han noe, men har sagt at jeg synes jeg fortjener noe fint etter å ha gjennomgått en fødsel. Tror han er enig i det. :)

Samme her! ...med mindre jeg skulle komme over noe som vil passe han perfekt.

Enig, finner man noe som passer perfekt er det jo alltid koselig å gi gave. :) Men jeg føler ikke at jeg MÅ gi noe.

Eg har skutt gullfuglen! Fikk i dag noen mega dyre øretelefoner jeg har ønsket meg i "godt jobba" pressang ifm oul vi var på i dag :)

Jeg nevnte ikke gave til meg sist. Etter fødselen gikk han på senteret i nærheten av sykehuset og kjøpte et nydelig smykke til meg. Og noe klær og en bamse til Herman

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :-)

Jeg tenker at gaven skal være noe nyttig som har med barnet å gjøre. Ønsker meg veldig en gyngestol til å ha ved barnesengen, for eksempel. :) Så det handler ikke om at jeg skal "ha noe", sånn sett.

Back
Topp