Gave til fadder

Må man gjøre det? Tror ikke vi har planer om å innføre noe julegaver fra lille til faddere. Forventer heller ikke å få gave til alt av faddere, hvertfall ikke de to som er våres venner, men broren og søstra til samboeren kommer nok til å gi uansett. Men gave for å gi gave er unødvendig syns jeg da, så vi skal ikke kjøpe gave til noen fra babyen. Vi skriver henne på gaver som er fra oss.

Jeg har pleid å kjøpe verdenspakker fra UNICEF til fadderne til storebror. Der kan man velge ting til forsjellige priser, så får de et kort (dette kan du redigere selv) med hva de har gitt :)

Vi er faddere til 5 stykker, men har aldri fått en eneste gave av den grunn. Men vi gir alltid gave til fadderbarna:)

Jeg har pleid å kjøpe verdenspakker fra UNICEF til fadderne til storebror. Der kan man velge ting til forsjellige priser, så får de et kort (dette kan du redigere selv) med hva de har gitt :)
For en fin ting å gi:) Hadde vi fått faddergaver ville jeg synes noe sånt var veldig fint:)

Aldri hørt om at man bruker å gi faddere julegave - bare motsatt

Last edited:
Fadderne er bestefedrene og tante+onkel til lille. De får gaver som de pleier ;)

Vi gir bilde av jenta vår til hennes faddere og fadderne til eldstemann får kalender fra året som er gått, bhg bilde eller kopp... hvem som får hva kommer an på vår relasjon til de... de fadderne som også er onkel/tante får flere gaver enn de som "bare" er fadder..

Vi gir bilde av jenta vår til hennes faddere og fadderne til eldstemann får kalender fra året som er gått, bhg bilde eller kopp... hvem som får hva kommer an på vår relasjon til de... de fadderne som også er onkel/tante får flere gaver enn de som "bare" er fadder..
Vi har bestilt bilde av snuppa til fadderne. (Den nest minste str)

Back
Topp