gave til deres samboer/ mann osv....

!!

Forumet er livet
VIP
hvor mye penger legger dere i gave til dei?

Kjøpte noen shox sko til han i ste, kosta 1599-, meeeen, jeg synst det ser så lite ut og få til jul!

Så derfor lurte jeg på hvor mye penger dere bruker og legge i gave til deres mann/ samboer!:)

Jeg tenker ikke så mye på pris igrunn. Jeg snapper opp noen tips om hva han ønsker seg, og kjøper det. I fjor fikk han en CD han hadde ønsket seg, og i tillegg kjøpte jeg klær, fordi det trengte han.. Ellers ser jeg igrunn bare på hva økonomien tillater meg å bruke. Så lenge han får noe han ønsker seg og blir glad for det spiller det ikke så stor rolle :) 

Ender fort opp med et par tusen. Rett og slett fordi tingene han ønsker seg/trenger koster litt. Jeg syns ikke prisen er det viktigste, men at han blir glad for det han får.

I år fikk han en Ipad 2 i kombinert bursdag- og julegave. Den kostet 4700 kr, og det er mer enn jeg vanligvis ville ha brukt, men han ønsket seg den så inderlig. Han var sikker på at han ikke kom til å få den pga prisen, så han ble veldig overrasket og glad:)

har kjøpt vintersko til 600..det har ligget på ca 500 de siste to årene... vi har veldig dåelig økonomi... men det blir nok bedre når jeg blir ferdig på skolen og får meg en jobb...

Varierer veldig ut fra hva han ønsker seg, og hva økonomien tillater. Til nå har gaver pleid å ligge mellom 500 og 1500.

Kanskje rundt 500 kr? Ser egentlig ikke så mye på prisen, er viktigere at det er noe han ønsker seg. Men kan jo så klart ikke være for dyrt :)

Bryr meg ikke så mye om prisen men å kjøpe noe han trenger eller ønsker seg.
Bruker alt fra 1000-5000,-

prisen er ikke akkurat det første jeg ser på. kjøper noe han ønsker seg og i år så ønsker han seg et nytt rc båt skrog. 4000-5000 kr. men pleier å ligge på alt ifra 1000 kr og oppover.

Går mer på hva han ønsker seg.. :-)

I år blir selve julegaven kanskje 1000kr, men så får han en del ting han trenger i pakkekalender :-)

Pleier å kjøpe for rundt 5000 til mannen:) i fjor fikk han nye cerwin Vega høgtalere og ny forsterker.. I år blir det nok en snowboard pakke:) han har bursdag i januar, så må finne på noe der også .. Blir kanskje en del nye klær til bursdagen om eg ikkje finner noe annet han trenger..

Har aldri kjøpt julegave til han. Kjøper alltid noe sammen som vi har lyst på. Ny vedovn, vaskemaskin.. I år blir det komfyr ( som er mer praktisk enn en tvbenk som jeg egentlig har mest lyst på :-0) :-)

Her varierer det veldig!
Men jeg er sånn at jeg ofte kjøper 1 skikkelig ting.. og så må jeg ha noen småpakker til... moro med pakker... sånn som boxere.. sokker..spill etc.. som han trenger/ønsker seg!! hihi..

I år har det blitt litt vel dyr gave.. Ipad!! Men har ikke noe fast sum.. noen ganger 1000... andre ganger mer..!

Back
Topp