Gave til de som har alt?

Krösa Maja

Forumet er livet
Min mor og far er ikke så flinke til å prioritere seg selv som å gå ut å drikke litt vin og spise en god middag.
De har bursdag ganske likt på året og lurte da på om jeg skulle kjøpe gavekort på en middag ute som de to kunne benytte. Er det en fin gave, eller er gavekort kjedelig? Hva tenker dere om dette?

Hørtes som en fin gave:) vi pleier å gi slike opplevelser pakke :)

Fin gave til noen som har alt. :D Er dere flere søsken kan dere jo kanskje spleise på en natt på hotell eller noe også? :D

Pleier selv å gi gavekort til Big Horn. Mamma og pappa elsker den gaven. Er eneste gang i året de går ut og gjør mye utav en middag også. Da har de god drikke og gjerne kino utenom. Så gaven vår er en date til de :)

Jeg ville gitt en opplevelse i form av teater el, så klarer de sikkert å kjøpe middagen på restaurant selv. Det går vel ikke an å kjøpe gavekort på en restaurant?

Fin gave!!! Elsker å få slikt selv, fordi det gir en opplevelse, og ikke en ting som stues vekk :-)

Jeg ville gitt en opplevelse i form av teater el, så klarer de sikkert å kjøpe middagen på restaurant selv. Det går vel ikke an å kjøpe gavekort på en restaurant?

Mine foreldre liker ikke slikt som teater, musikaler osv.
De drar selv på konserter av den type musikk de liker ofte, det er heller ikke en opplevelse, mer jobb. De er aldri ute å spiser en bedre middag sammen :)
Joda de fleste spisesteder selger gavekort :D

Last edited:
Det synes jeg er en super gave! Har gitt det selv flere ganger, med godt hell, til egne foreldre. Da gjerne inkludert teaterbilletter om det er noe ekstra ("rundt" tall osv). For ja, de har faktisk absolutt alt de trenger etter en langt liv. Gi dem gavekort! :)

Back
Topp