Gave til de kommende pappa'ene

x1xBeautiful Nightmare

Glad i forumet
Nå har jeg bestillt en bok til den kommende pappa'en[;)] Den tar visst for seg alt fra hamburgerlaging til speidertriks og hva man skal svare på blomster og bier spmål.. så jeg håper den er like bra som den høres ut, og at sambo vil like den[:D]

ja, håper han liker den[:)] vil han skal ta litt mer del i dette her, men det er litt vanskelig føler jeg.. sjønner jo at det ikke er helt virkelig for han enda og at shopping er gørr [8D] ..så da tyr vi til andre metoder... verdens beste pappa vet jeg at han blir uansett, men litt hjelp på veien kan jo være kos for han og[:)]

Mannen min syntes at jeg maste for mye på ham om å lese før vi ble foreldre, så jeg tør ikke gi ham noe sånt nå. Han har fått en del morsomme t-skjorter og sånt i farsdagsgaver, men tror han er litt lite begeistret for sånne ting[:(] Han er jo kjempeflink med jenta vår nå, men det tok et halvt år før han følte seg trygg på babystell. Sjelden han turde å bade henne eller ta bleier, men hatet samtidig hvis jeg hang over skuldra hans for å hjelpe. Ikke enkelt det der. Denne gangen regner jeg med det blir enklere. Jeg fikk roser sist og så hadde vi en hotellweekend på SPA- hotell da kolikken var over (var tross alt jeg som tok hele støyten i starten). Jeg fikk det i bursdagsgave. Spa- behandling og roomservice. Håper å få noe sånt denne gangen også... hehe[;)]
Han får vel få noe han ønsker seg.

Denne boka er også ganske fin. Ikke bare til far, men skrevet på en veldig fin måte.

Baby - en bruksanvisning -veiledning, feilsøkingstips og råd for første års vedlikehold
http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=143790

Vi fikk den i posten av en kamerat da vi kom hjem fra sykehuset med snuppa.

Ellers kjøpte vi Verdens beste pappa (av samme forfatteren som Pappa kan alt). Den er også genial. Kjempemorsomt skrevet.
http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2594506&rom=AK

Aner forresten ikke hva jeg skal kjøpe til pappan her. Forrige gang fikk han et kjede han ønsket seg (litt kjedelige her og med litt lite penger). Fikk det litt etter fødselen da. Vet ikke hva jeg skal kjøpe til han nå. Er ikke noe problem at han ikke tar del i stell og alt her i hvert fall. Han har vært en fantastisk pappa fra første stund. [;)] Skal kjøpe noe til snuppa som blir storesøster også, men vet ikke hva. Hun har bursdag om under en måned, så får se hva hun får da først.

Jeg har tenkt å gi han boken så fort den kommer.. skal pakke den inn og overraske han litt, så han føler seg litt spesiell han og - ikke bare vi kvinner som skal bli tatt vare på vettu[;)]

Til fødselen har vi ikke tenkt å gi hverandre noe..syns det er en gave nok å få en liten baby vi[:)]

Back
Topp