Gave til dåpen

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Gir dere gaven til barnet deres til barnedåpen? Evt hva?? :-) trenger litt inspirasjon ;)

Lurer du på om vi gir dåpsgave til eget barn?
Her har navnefesten kostet så mye og vi har kjøpt så mye annet som barnet trenger at vi har ikke gjort det. Jeg har bare opprettet en konto og satt inn penger som hun fikk i gave fra familien.

Lurer du på om vi gir dåpsgave til eget barn?
Her har navnefesten kostet så mye og vi har kjøpt så mye annet som barnet trenger at vi har ikke gjort det. Jeg har bare opprettet en konto og satt inn penger som hun fikk i gave fra familien.

Tenkte eget barn ja...

Blir en den penger som blir brukt den helga ja.... Får i tillegg huset fullt med overnattingsgjester...... Her har vi arvet det beste så ikke kjøpt så mye til ho....

Tenkte eget barn ja...

Blir en den penger som blir brukt den helga ja.... Får i tillegg huset fullt med overnattingsgjester...... Her har vi arvet det beste så ikke kjøpt så mye til ho....
Skulle jeg gitt noe ville det vært penger på konto for å starte på sparing til hun blir stor. Jeg hadde aldri så mye da jeg skulle på boligmarkedet, så jeg er for sparing og oppfordrer til det.

Vi gjorde ikke det. Jeg tror ikke hun merket at en gave manglet. :P Vi har laget en konto med penger som blir hennes når hun blir stor nok.

Vi gjorde ikke det. Jeg tror ikke hun merket at en gave manglet. :P Vi har laget en konto med penger som blir hennes når hun blir stor nok.

Kan være ho savner en gave :P

Lyst til å gi en liten gave som kan være noe ho har lenge og som er ett minne fra den dagen...

Når jeg ble døpt fikk jeg en gravert rangle av foreldrene mine. Har den ennå :)

Vi opprettet konto til han og satt inn en pengesum. Han fikk my first lego av storebroren.

Vi ga en personlig bok til gutten vår i dåpsgave :) En nattahistorie vi bestilte på nettet. Der skrev vi inn navn, bosted, hvilket sykehus han ble født på osv, og så ble liksom historien sånn at den handler om han :)

Har ikke gitt noe til egne barn :-)

Vi kjøpte et eggeglass i sølv når storebror ble døpt, gravert med navn og dåpsdato, og til lillesøster kommer vi til å kjøpe et gullhjerte gravert med navn og dåpsdato!

Ingenting. Hun fikk jo festen:)

Våre to barn har fått selskapet som gaver, men i tillegg et album som jeg gjorde i stand til dåpen slik at gjestene også kunne se de første måndene av deres liv :)
220

Om du ønsker en annen type album kan jeg anbefale en minne bok fra Pusleriet :)
i89805213._szw360h1280_.jpg

Håper dere får en flott feiring :)

Back
Topp