Gave til bursdag - 30 år

Lillevesen246

Gift med forumet
Novembergull 2017
Juligull2021
Hei!
Jeg har begynt å snakke med en fyr, som blir 30år om under 2 uker, vi har holdt på litt, men ikke sååå lenge. Jeg vet ikke hva vi er eller kommer til å bli. Men! Jeg har lyst til å gi han en oppmerksomhet på bursdagen hans. Hva tenker dere, er det innafor å sende blomster på døra han den dagen han har bursdag?
Usikker på om jeg skal velge å skrive navnet mitt på kortet, evt bare forbokstaven min, eller ikke noe om jeg velger å gjøre det :)

Nå er menn forskjellige, men min bryr seg veldig lite om blomster - heg derimot elsker det da.
Men det han liker, er mar :hilarious: så jeg anbefaler heller en type pakke fra morgenlevering :)❤️

Nå er menn forskjellige, men min bryr seg veldig lite om blomster - heg derimot elsker det da.
Men det han liker, er mar :hilarious: så jeg anbefaler heller en type pakke fra morgenlevering :)❤️
Takk for tips :) jeg har sett på det, men har reiser jo ofte på jobb kl før 6 om morran, og jeg aner ikke når det blir levert, tror det ofte er i 7 tiden i området her :/

Billetter til kino, stand up eller konsert sammen med deg kanskje?
Morgenlevering er kos det, kunne satt pris på blomster også, men om det er noen du «holder på med» så ville jeg satt mer pris på en hyggelig date.

Takk for tips :) jeg har sett på det, men har reiser jo ofte på jobb kl før 6 om morran, og jeg aner ikke når det blir levert, tror det ofte er i 7 tiden i området her :/
Hvis du er usikker på blomster da så kan du gi noe på et annet tidspunkt selv da :) synes date er et godt forslag jeg

har bestilt morgenlevering og håper han ikke drar på jobb før den kommer :p
Prøver å finne på noe med han å, men pr nå er livet for hektisk og han har lange dager + lang kjørevei til/fra jobb :)
Men takk for alle tips :)

Back
Topp