Gave til bryllupsdag

mammamarte

Elsker forumet
Mannen og jeg har 5 års bryllupsdag om noen uker.

Jeg fyller 30 også, så tror han kommer til å gi meg kombinert bursdag og bryllupsgave. Diamantring [:D]

Så kommer spørsmålet, hva skal jeg gi han?

en tur til Paris (?) for dere to.  [;)] 

ka e det han liker da?

kansje dere kunne dratt tilbake til der dere kysset for første gang? kombinert med ein liten overaskelse piknikk om det er mulig.

visst han liker fotball, kunne du kansje skaffe bill til ein kamp du veit han har lyst til å dra. så ordne til sånn at hans bestevenn er med.

lage til 5-10 lapper kor det står at du er slaven hans for ein heil dag, massere han i 10 min...bla bla bla....legg til ting som du veit at han setter pris på.

håper det her hjelpe dej litt på vei [:D][:D][:D]

og gratulere så mykje med 5 årsdagen om ikkje altfor lenge.

Han liker ikke fotball, i hvert fall ikke å se på [8D]

Han liker jakt og fiske, og turer generelt. Men han er en utstyrsgeek og kjøper alt han har lyst på [8|]

Tur til Paris eller en annen by er en god idé, selv om han fikk Roma-tur til 30-års-dagen sin. Da må vi også skaffe barnevakt til begge rakkerne...

Piknikk til der vi kysset første gang... tja tror kanskje svigers synes vi er litt snåle om vi har piknikk i stua deres [:D]

Slave-lapper har vi pleid å gi hverandre i julekalenderen. De blir ikke brukt merkelig nok [8|]

Noen flere som har gode idéer?

*Hildepilde og mannen har 1 års bryllupsdag i morgen, så følger spent med på denne tråden....*

I tillegg til noe annet, kan du kanskje lage en liten bok med grunner til at du elsker han? Jeg lagde 24 lapper til julekalenderen som jeg laminerte og alle begynte med Jeg elsker deg fordi... Kan jo skrives i en liten søt bok også...

Siden det er papirbryllup for oss tenkte jeg og kjøpe en bok sammen med de søte sjokoladehjertene til Freia. 5 års bryllupsdag er tre, kanskje kjøpe en søt trefigur eller noe annet i tre og et fint belte eller noe? Eller hvis han liker å lage mat, kokebok? Siden du har litt tid kan du også lage fotobok på fotoknudsen eller elkjøp med bilder fra de 5 årene?

ORIGINAL: Hildepilde31

*Hildepilde og mannen har 1 års bryllupsdag i morgen, så følger spent med på denne tråden....*

I tillegg til noe annet, kan du kanskje lage en liten bok med grunner til at du elsker han? Jeg lagde 24 lapper til julekalenderen som jeg laminerte og alle begynte med Jeg elsker deg fordi... Kan jo skrives i en liten søt bok også...

Siden det er papirbryllup for oss tenkte jeg og kjøpe en bok sammen med de søte sjokoladehjertene til Freia. 5 års bryllupsdag er tre, kanskje kjøpe en søt trefigur eller noe annet i tre og et fint belte eller noe? Eller hvis han liker å lage mat, kokebok? Siden du har litt tid kan du også lage fotobok på fotoknudsen eller elkjøp med bilder fra de 5 årene?

Det var en god idé! Takker og bukker [:D]

Back
Topp