Gave til bruden

Dirridam

Betatt av forumet
Skal i utdrikningslag, og der skal alle gjestene ha med en gave til bruden, som skal være fra hemmelig avsender. Altså, at gaven skal representere vennskapet deres på ett vis.
Og bruden skal da gjette hvem det er som gir gaven....

Noen som her tips til hva jeg kan finne på?

Lag/kjøp noe som minner henne om deg!

Jeg var nylig i et utdrikningslag, og jeg og bruden var på Rhodos

for noen år siden. Bodde på et hotell som het Mosquito, så jeg kjøpte en gummi-mygg :)

Trenger ikke være noe pent og dyrt, bare et eller annet som gjør at hun kan bli påminnet et minne dere har sammen! :)

*Sookie* skrev:
Oj, den var vrien. Spørs litt hva prisklasse det er snakk om da.

Det er jo opp til hver enkelt det...

I mitt fikk jeg blant annet en hjemmelaget påskekylling på ski, minnet meg om påskerenn med hun som hadde laget den..
jeg fikk et dritkort skjørt - minnet meg om alle turene på byen jeg og forloveren min hadde hatt..
jeg fikk en babybleie og en liten muffinsform - minte meg om dagen jeg fødte da hun jeg fikk det av kom på besøk og lagde sjokoladefondanter..
osv osv..

Dollface skrev:
I mitt fikk jeg blant annet en hjemmelaget påskekylling på ski, minnet meg om påskerenn med hun som hadde laget den..
jeg fikk et dritkort skjørt - minnet meg om alle turene på byen jeg og forloveren min hadde hatt..
jeg fikk en babybleie og en liten muffinsform - minte meg om dagen jeg fødte da hun jeg fikk det av kom på besøk og lagde sjokoladefondanter..
osv osv..

Åååå, flere forslag av dette slaget!!

Er veldig vanskelig å komme med forslag siden jeg ikke vet noe om ditt forhold til bruden, eller at du vil si hvor mye du vil bruke :)

Dirridam skrev:
Dollface skrev:
osv osv..

Åååå, flere forslag av dette slaget!!

Det var jo flere der som jeg ikke hadde hatt et så langt vennskapsforhold til..
Fikk perlearmbånd av ei - symboliserte at vi begge alltid går med perleøredobber..
Fikk en penn og en skriveblokk av barndomsvenninna mi - vi skrev brev til hverandre gjennom hele ungdoms- og vgs i alle kjedelige timer..

Jeg gav en nøkkelring med ett anker på. Fordi vi møttes på danskebåten, og begge mennene våres jobbet med båter.

Back
Topp