Gave til brødre/onkler

Eplete

Elsker forumet
Marsmellows-15
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Hva kjøper man til mannen som har alt?
Tenker nå på julegaver til barnas onkler, altså våre brødre. Synes det er så vanskelig! De har råd til å kjøpe seg akkurat det de vil selv, og vi har tenkt til å gi de en liten ting til 2-300 kr.

Noen som har tips? Fyr løs :)

Hvor gamle er de?

Broren min får PS4-spill(som han ønsker seg) + boxere :) Han er 16. Ellers har han sagt at han ønsker seg klær. Har et søskenbarn på samme alder, som ønsker seg parfyme og deodorant(feks Hugo Boss, Lacoste osv). Så dette er mine tips :)

Forresten, om de er så gamle at de har fått skjegg kan du lage en gavepakke med barberskum, dusjsåpe og aftershave? :)

Her er min bror alene, så han får en stor matkurv med div og noen blader:)

Jeg sliter som F med mine tre brødre. Lillebroren min har alt og kan kjøpe alt de eldste er ikke så interessert i det materialistiske.

Så jeg lurte på om jeg skal kjøpe en andel i Folke hesten til dem vær, siden det er litt spenning, og no helt annet en hva de egenlig driver med. Samt at jeg ønsker å vise dem at det kan være gøy med travsporten;) Selv om de bor på litt forskjellige steder så tenkte jeg å kjøpe andel i samme hest, slik at vi kanskje kunne møtes på banen vi fire og ha noen sammenkomster bare oss "voksne barna"

Eller er dette helt på tryne?

Vi pleier å gi gaveeske med parfyme, deo osv. De er ganske forfengelige (alle mannens brødre er barnløse og under 23 år), så det funker fint. Har også gitt gaveeske fra Moods of Norway. Var en Singlett og en boxer, mener jeg å huske. Den falt veldig i smak.

Min bror er alene og lever på sosialen, så han får noe så spennende som gavekort på hm eller cubus. Eneste jeg noensinne kjøper gavekort til, er ham. :p

Eldste broren min får i år ølkurs, yngste får gavekort på kino:)

Sånn kalender med bile av ungene får min bror :P æ en genser fra småen :D

Jeg kjøper alltid brettspill til brødrene mine :) får som oftes noe I tillegg, men med brettspill har de noe som alle kan få glede av + det er noe som kan brukes I mange år. Bygge seg opp en liten brettspillbase er bare sunt, mener jeg :D

Back
Topp