Gave til bhg?

babyT

Forumet er livet
Seksåringen har sin siste dag i bhg i morgen og jeg ønsker å gi personalet en oppmerksomhet da jeg synes de har gjort en flott jobb de fem årene han har gått der. Har ingen anelse om hva jeg skal finne på. Må kunne kjøpes da jeg ikke rekker å lage noe selv. Har fem uker gamle tvillinger, så begrenset med tid.

Noen som har ideer og forslag?

Jeg kjøpte en kurv og fylte den med kaffe, te, limonade, kjeks, sjokolade, drops:D
Og en eventyrbok til avdelingen:)

Jeg tenkte å kjøpe en kurv og fylle den med godteri, eplemost osv.

Så kan de kose seg med det på pauserommet :)

Jeg kjøpte ett spill til avd :) å så skrev vi ett kort fra vesla å la med en pose twist til de ansatte :)

Min 6åring har kjøpt en eske med Lego til avdelingen. I tillegg får de voksne noe godt til pauserommet.

Synes det er veldig koselig å få gave til oss i personalet istedetfor til avdelingen :P Har blitt kjempeglad for selvlagde kort fra barna, og ellers er det ukke nødvendig å legge masse i det. Selv har jeg gitt både lykter med lys i, kopp med forbokstaven til de voksne + godis & servietter, og sommergaven sist ble håndkrem og dusjsåpe fra Bodyshop i reisestørrelse til de voksne på snuppas avdeling.

Her gikk vi foreldrene sammen og kjøpte gavekort til personalet på Egon. NB! Dette var da en liten studentbarnehage med 12 barn og 4 faste ansatte. :)

Back
Topp