Gave til barnet

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Hva kan man gi en gutt, som kan følge han hele livet?

Men som kan brukes fra han er liten til han blir eldre?

har dere gitt slike gaver til deres barn?

Selv har jeg et smykke jeg fikk til min dåp, men som ikke passet etter at jeg ble 6 år;p men detligger nå ennå i smykkeskrinet ihåp om jeg for en jente eller om mine brødre skulle få en jente.

Smykker, dåpsskje, smykkeskrin, pledd i god kvalitet, bøker ala den store sangboka som barna hans også kan få nytte av :)

Jeg så en toppliste her forleden om ting å gi i dåpsgave. Det var mye fine tips der :) skal prøv å finne den.

Jeg syns bøker er fint. Typ eventyrbøker og sangbøker:) Det er tidløst og gjerne noe som flere generasjoner kan ha glede av.
Alternativt er jo TOBB eller OBOS-medlemskap en mer "smart" investering kanskje? :)

Sånn smykke med stjernetegn el kan brukes hele livet.

Lommekniv. Gravert med navn.

Typiske barnebøker, minne artikler (jeg hadde blitt kjempeglad om noen tok seg bryet å lage en skikkelig minneramme), noe slikt

Fotobok, livslangt medlemskap i turlag, OBOS eller lignende, graverte/broderte artikler, sangbok til å gå i arv

Eg fikk en bake bok når eg kom til Norge, blir ikke det samme siden det ikker dåps gave men min datter fikk den til hennes dåp og nå når hun fyller 7 år har hun funnet fram en kake fra den boken :-) hun passer godt på den for hun skal nemlig gi det til hennes barn igjen <3 :-)

Eg fikk en bake bok når eg kom til Norge, blir ikke det samme siden det ikker dåps gave men min datter fikk den til hennes dåp og nå når hun fyller 7 år har hun funnet fram en kake fra den boken :-) hun passer godt på den for hun skal nemlig gi det til hennes barn igjen <3 :-)
Så kult fikk også bakebok men den klarte jeg å bruke opp da jeg var ung:)

Back
Topp