Gave til barnefar/kjæreste

Ønskebarnhjerte

Glad i forumet
Har noen et tips til en fin gave til babyens pappa? Vi bor sammen og jeg opplever han så fantastisk som jeg aldri kunne sett for meg noen kunne stille opp for en annen. Han passer på meg og gleder seg veldig over graviditeten. Jeg ønsker å gi han noe. Trenger ikke å være dyrt og fancy, bare en oppmerksomhet for hans fantastiske vesen :)

Gavekort på en butikk han liker å handle/tilbringe tid på? Feks her i huset er mannen veldig glad i å dra på 4Sound, en musikkforretning. Eller kanskje gavekort på massasje, enten på salong eller fra deg? Eller kanskje en opplevelse, som feks helikoptertur eller hoppe fra fallskjerm?

Ååå, så kjekt å høre! Har selv en fantastisk samboer som stiller opp :)

Hva med en kopp/tskjorte/body som det står noe som "verdens beste pappa" ol. Eller finn på noe sammen som han liker? Det er jo viktig å ta vare på den tiden man har sammen før den lille kommer :) Kanskje "gavekort" på massasje, kyss, middag, eller mer voksne aktiviteter?

Jeg kjøpte en pappabok til han. Liten pocket. Tror den het noe sånt som en hakkespettguide for pappaer. Hysterisk morsom og han har lest masse i den :)

Mansjett knapp med initial? Et pappa smykke? Vet ikke

Typen fikk en pappabok. Han hater å lese bøker, men akkurat den leste han (var skrevet på en morsom måte).
Ellers kan det være koselig å ta en spahelg sammen eller en utenlandstur :)

Du kjenner samboer best. Kanskje kjøpe en tulleting som vil bety mye for han og som viser hvor mye du setter pris på at han er der for deg? :)

e8ac1863501f579edadb046cc83deb8b

Jeg sikler fælt etter noen t-skjorter på ebay :) men blir jo litt til meg også da :P

Back
Topp