Gave til babyen fra storesøster

*trinemor*

Gift med forumet
Dette har jeg ikke tenkt på engang men det var jo en veldig god ide!
Her skal storebroren få gi en gave på sykehuset og :)

Har ikke kjøpt noe fra storesøster til baby, men har kjøpt storesøster - gave som hun skal få når hun har blitt " verdens beste storesøster" ;)

Kjempe koselige gaver! Jeg har også planer om å kjøpe en gave til henne som hun får når hun kommer på besøk på sykehuset. kanskje jeg kjøper en radiostyrt bil til henne. Hun ønsker seg en slik :)

her skal storebror få gave fra lillebror. det blir en gravemaskin... :)

På lørdag skal mannen og snuppa ut og kjøpe bamse til lillebror. Jeg blir med om jeg orker...

Men har ikke tenkt på gave til storesøster, men det bør vi jo!

Jeg har kjøpt ein koseklut med bamse på fra storesøster til lillebror <3
Men kanskje vi bør kjøpe ein pakke fra lillebror også- det har jeg ikke tenkt på helt enda :p

Tenker akkurat det samme som deg!

Da minste kom her så hadde vi kjøpt gave til storesøster fra babyen, den fikk hun da hun kom på besøk på sykehuset. Det er ikke alltid enkelt å bli storesøster og mye oppmerksomhet rundt baby osv, så vi ville at hun skulle få en positiv opplevelse med babyen fra starten av!

*MaRgArItA* skrev:
Da minste kom her så hadde vi kjøpt gave til storesøster fra babyen, den fikk hun da hun kom på besøk på sykehuset. Det er ikke alltid enkelt å bli storesøster og mye oppmerksomhet rundt baby osv, så vi ville at hun skulle få en positiv opplevelse med babyen fra starten av!

Kjempelurt!
Var på lekebutikken i dag og fikk kjøpt litt smykkeperler, så det kan enten gå som bursdagsgave eller storesøstergave :)

Back
Topp