Gave til baby som "har alt"?

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Hva kjøper man i gave til en baby som har alt? :P De trenger ikke tøy, har masse leker og alt av utstyr... Sist kjøpte jeg en uro som nå henger over stellebordet, så den vil jo nestemann også få nytte av + klær... Besteste venninna som får baby, så noe må jeg finne på :) Kom gjerne med tips!! :)

Hva kjøper man i gave til en baby som har alt? :p De trenger ikke tøy, har masse leker og alt av utstyr... Sist kjøpte jeg en uro som nå henger over stellebordet, så den vil jo nestemann også få nytte av + klær... Besteste venninna som får baby, så noe må jeg finne på :) Kom gjerne med tips!! :)

Bamse, sutteklut, siklesmekker, Boken om meg (sånn babybok man kan skrive i). Er bror/søster født på samme året? Hvis ikke kan det være de mangler ulltøy til neste vinter f.eks.

Bamse, sutteklut, siklesmekker, Boken om meg (sånn babybok man kan skrive i). Er bror/søster født på samme året? Hvis ikke kan det være de mangler ulltøy til neste vinter f.eks.

Knall :-) Søster er født i desember og hu blir mars, så ganske likt :-)

Og et spm til, burde storesøster også få en liten ting? Hu er litt over året, så skjønner ikke så voldsomt mye, men litt :-P

Og et spm til, burde storesøster også få en liten ting? Hu er litt over året, så skjønner ikke så voldsomt mye, men litt :p
Ville kjøpt en liten symbolsk ting. :) De har kjørt på skjønner jeg ;)

Ville kjøpt en liten symbolsk ting. :) De har kjørt på skjønner jeg ;)

Ja, de sleit litt med å få første, så trodde neste skulle ta litt tid :-P Ville ha tett da, men ikke så tett, tror jeg :-P

Bleie kake med noe bamse/sutte klut og småting? :)

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Hva kjøper man i gave til en baby som har alt? :P De trenger ikke tøy, har masse leker og alt av utstyr... Sist kjøpte jeg en uro som nå henger over stellebordet, så den vil jo nestemann også få nytte av + klær... Besteste venninna som får baby, så noe må jeg finne på :) Kom gjerne med tips!! :)
Kosefille med navn brodert inn. ;)

Da Har jeg ordna! Ble nyfødtsett fra h&m med matchende koseklut, bleier, våtservietter, olje og salve :-) blir bleiekurv med alt oppi istedetfor bleiekake :-) storesøster får hello Kitty-børste, -hårting og -kakeformer :-) så får da mor og far kurven og noen morsomme magneter til kjøleskapet :-)

Da Har jeg ordna! Ble nyfødtsett fra h&m med matchende koseklut, bleier, våtservietter, olje og salve :-) blir bleiekurv med alt oppi istedetfor bleiekake :-) storesøster får hello Kitty-børste, -hårting og -kakeformer :-) så får da mor og far kurven og noen morsomme magneter til kjøleskapet :-)
Høres ut som en super gave!! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Og et spm til, burde storesøster også få en liten ting? Hu er litt over året, så skjønner ikke så voldsomt mye, men litt :-P
Jeg husker når jeg fikk nummer to, så ville jeg heller at folk kom med gave til største. Minste skjønte jo ikke noe likevel. ;)

• Liker
Reactions: S.
Jeg husker når jeg fikk nummer to, så ville jeg heller at folk kom med gave til største. Minste skjønte jo ikke noe likevel. ;)

Ikke sant :) Så storesøster får hu også :) Men vil gjerne at lille skal ha noe hu også som er fra oss :)

Da Har jeg ordna! Ble nyfødtsett fra h&m med matchende koseklut, bleier, våtservietter, olje og salve :) blir bleiekurv med alt oppi istedetfor bleiekake :) storesøster får hello Kitty-børste, -hårting og -kakeformer :) så får da mor og far kurven og noen morsomme magneter til kjøleskapet :)
Super gave da :)

Da Har jeg ordna! Ble nyfødtsett fra h&m med matchende koseklut, bleier, våtservietter, olje og salve :) blir bleiekurv med alt oppi istedetfor bleiekake :) storesøster får hello Kitty-børste, -hårting og -kakeformer :) så får da mor og far kurven og noen morsomme magneter til kjøleskapet :)
Det blir de helt sikkert glade for! Fin gave! :)

Hvis det ikke er en overhengende fare for å få igjen; en bråkegave! ;) :p

There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆

Hvis det ikke er en overhengende fare for å få igjen; en bråkegave! ;) :p

Da tar de nok hevn ;-) Vi kjøpte samme gave til lille her til jul, så neste jul skal de få den vi pakket inn, bare krysse ut navnene og gi den "tilbake" :-P Pluss noe ordentlig da selvsagt :-P

Da tar de nok hevn ;-) Vi kjøpte samme gave til lille her til jul, så neste jul skal de få den vi pakket inn, bare krysse ut navnene og gi den "tilbake" :-P Pluss noe ordentlig da selvsagt :-P
Hmm.. Tenke, tenke!

Back
Topp