Gave til 80-åring

*englefjes*

Forumet er livet
Skal i bursdag til bestefaren min på åtti år og trenger gavetips [:)]
Noen som har noen gode forslag?

Spørs om hva han liker da? Driver han med noen hobbyer? Er han aktiv eller sitter han mye i ro. Kansje noen gode sokker/ lester eller brodder.., ellers så er det litt vanskelig å vite[:)] 

Hva med en korg med masse kjekt oppi. F.eks. litt lesestoff/kryssord, sjokolade, en lotion, kaffe/te, flaxlodd. Gavekort på vindussvask fra deg, [:D]

Slipp fantasien løs [:D]

farmor fikk gavekurv til jul - hun blir 80 i sommer.. gavekort hos frisør, favorittsåpe, en flaske vin, lys og servietter som T hadde plukka ut ++
Hun satt veldig pris på det iallefall [:D]

Mormor ble 80 i fjor og da gikk vi barnebarna sammen og kjøpte elektrisk regulerbar seng. Hun elsker å lese på sengen.

Og noen andre gikk sammen og kjøpte et nytt dusjkabinett til henne. ( Hun hadde bare badekar, og turte ikke sette seg oppi det i frykt for å ikke komme opp med tanke på 2 kunstige hofter og en vond skulder.

Til min sviger farfar kjøpte vi en tempur pute. ( han satte kjempe pris på den)

Bestemor fikk en kurv med forskjellige gode oster, kjeks, vin og sjokolade til jul og det falt veldig godt i smak[:)]

Takk for forslag [:)]
Han er veldig glad i å stelle i hagen og den type ting. Ellers er det dårlig med hobbyer. De solgte båten sin for noen år siden og da ble det samtidig slutt på fisking og denslags.

ORIGINAL: *englefjes*

Han er veldig glad i å stelle i hagen og den type ting. Ellers er det dårlig med hobbyer. De solgte båten sin for noen år siden og da ble det samtidig slutt på fisking og denslags.

Hva med noe han kan plante i hagen i sommer?

ORIGINAL: *englefjes*

Hva om dere steller i stand en drømmedag til han? Om han fortsatt er sprek, mener jeg.
Siden han har solgt båten og det ikke blir fisking lenger, kanskje drømmedagen kunne innebært en skikkelig fisketur! Som avsluttes med at fangsten gjøres om til et kalasmåltid[:)] Og om dagen tilbringes med gode venner/familie, er jo det knall.

Kanskje?
[:)]

Back
Topp