Gave til 8 år gammel jente

Basert på min 9 åring og hennes venner, dill.

Hårstæsj, neglelakk, klær med sånne paljetter som skifter farge, dagbok med lås, gjerne fluffy, skrivesaker med fluffy dusk er visstnok også fint. My litte pony, lol.

Men, akkurat det samme kunne jeg sagt om 4 åringen min, så etter min opplevelse er minst en av dem i usynk med alderen sin. Men de er er helt på linje med vennene sine.

Basert på min 9 åring og hennes venner, dill.

Hårstæsj, neglelakk, klær med sånne paljetter som skifter farge, dagbok med lås, gjerne fluffy, skrivesaker med fluffy dusk er visstnok også fint. My litte pony, lol.

Men, akkurat det samme kunne jeg sagt om 4 åringen min, så etter min opplevelse er minst en av dem i usynk med alderen sin. Men de er er helt på linje med vennene sine.
Ja lol har jeg sett på men var usikker på om hun var for stor. Dqgbok vqr god ide

Spurte frøkna på 8, og hun svarer LoL med ordentlig hår, ting til å putte i håret, øredobber dersom hun har hull - slike til å klistre på dersom hun ikke har det, glitterslim, klær med slike merker man kan stryke hånden over så endrer de seg ++++

Mi blir straks 8. Ønsker seg staffeli, øredobber, dagbok og stæsj til penalet, bøker i seriene hun liker og utstyr til baby born-dokke. :)

Back
Topp