Gave til 60-åring?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Ja, jeg er sent ute. :/ Pappa blir 60 år på torsdag, og på lørdag feirer vi med familien + venner. Blir en hel gjeng. Jeg har fortsatt ikkje kjøpt presang fra snuppa og meg, og nå er det jo for seint å finne på noe spes/bestille på nett.

Noen ideer til noe gøy jeg kan kjøpe i butikkene? :)

Tenker opp til 2000. Har vel ikke så mange lidenskapelige interesser, men han er ganske aktiv. Sykler på jobb, liker å gå turer og trener litt på senter. Er også glad i bøker osv :)

Trenings/sykkel tøy, lesebrett, Nettbrett, speedometer til sykkel, gavekort på en eller annen opplevelse (gjerne sammen med dere), hmmm...

Kan noe av det være noe?

BVforum via Samsung

Jeg er veldig for opplevelser. Om du vet en konsert han kan like, et teater eller bare en middag ute med dere=)

Mange gode forslag her! :) Bror min har kjøpt en konsertbillett til han, og det kommer han nok til å like. Tror jeg satser på en opplevelse ja. Bare finne på noe som er "han" :)

Ville også gått for en opplevelse :)

Pappa fyller også 60 i år. Vi skal spleise med flere på en flaggstang for det har de ikkje.. tidligere har vi kjøpt i lag en tredemølle.. kan det være noe?:)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Pappa fyller også 60 i år. Vi skal spleise med flere på en flaggstang for det har de ikkje.. tidligere har vi kjøpt i lag en tredemølle.. kan det være noe?:)

Han er nabo med et treningssenter og bruker det fast, så tror ikke tredemølle er nødvendig. :) Men noen freshe treningsklær og joggesko til en 60-åring er vel kanskje ikkje så dumt?? :)

Han er nabo med et treningssenter og bruker det fast, så tror ikke tredemølle er nødvendig. :) Men noen freshe treningsklær og joggesko til en 60-åring er vel kanskje ikkje så dumt?? :)

Hørtes veldig lurt ut:D

Back
Topp