Gave til 4 mnd gammel baby

Ville da kjøpt noe som en kjøper til en hvilken som helst 4mnd gammel baby [emoji846] En leke tilpasset alderen eller klær [emoji2]

Ja har tenkt på noe med musikk kan være lurt

De henger ofte etter motorisk men sansene er på topp, vi har en tromme, kjøpt på toys r'us med musikk og lys, noe slikt hadde jo vært perfekt[emoji5]

Ville kjøpt vanlig babyleke, til å ligge å leke med på mage eller rygg

En leke med musikk og lys, som jeg ser har blitt nevnt over her. Hu lille tuppa jeg kjenner med downs syndrom elsker hvertfall slike leker[emoji4]

Henger meg på forslagene om leker med musikk og lys:D

Greia er jo at de med downs syndrom ofte henger litt etter motorisk så derfor lurte jeg
Så tidlig er variasjonene store blandt friske barn og, så ikke noe å tenke på. Vet om barn med downs som er lengre fremme enn min datter som ikke har noe :) Så tenker at en bør prøve å behandle de likt :)

Så tidlig er variasjonene store blandt friske barn og, så ikke noe å tenke på. Vet om barn med downs som er lengre fremme enn min datter som ikke har noe :) Så tenker at en bør prøve å behandle de likt :)
Det vet jeg men når de allerede har fått øvelser for at han skal ligge på magen osv så vil jeg gjerne finne noe som fjør det gøy for han

Det vet jeg men når de allerede har fått øvelser for at han skal ligge på magen osv så vil jeg gjerne finne noe som fjør det gøy for han

Var det første jeg tenkte mtp motorikk, noe å ligge på magen med. Men skrev både mage og rygg. Synes speil hørtes passende ut. Ellers finnes det sånne puter som gjør det lettere å ligge på magen, dersom det er litt tungt enda. Leketeppe med leker fastsydd som er fint når de ligger på magen? Vet ikke helt prisklassen../

Var det første jeg tenkte mtp motorikk, noe å ligge på magen med. Men skrev både mage og rygg. Synes speil hørtes passende ut. Ellers finnes det sånne puter som gjør det lettere å ligge på magen, dersom det er litt tungt enda. Leketeppe med leker fastsydd som er fint når de ligger på magen? Vet ikke helt prisklassen../
De har fått noe å bruke fra fysio allerede :)
Ja speil er kanskje tingen i grunn . :)

Back
Topp