Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greia er jo at de med downs syndrom ofte henger litt etter motorisk så derfor lurte jegVille da kjøpt noe som en kjøper til en hvilken som helst 4mnd gammel baby [emoji846] En leke tilpasset alderen eller klær [emoji2]
Ja har tenkt på noe med musikk kan være lurtEn leke tilpasset alderen, kanskje noe med musikk[emoji5]
Ja har tenkt på noe med musikk kan være lurt
Enig.Ville kjøpt vanlig babyleke, til å ligge å leke med på mage eller rygg
Så tidlig er variasjonene store blandt friske barn og, så ikke noe å tenke på. Vet om barn med downs som er lengre fremme enn min datter som ikke har noeGreia er jo at de med downs syndrom ofte henger litt etter motorisk så derfor lurte jeg
Det vet jeg men når de allerede har fått øvelser for at han skal ligge på magen osv så vil jeg gjerne finne noe som fjør det gøy for hanSå tidlig er variasjonene store blandt friske barn og, så ikke noe å tenke på. Vet om barn med downs som er lengre fremme enn min datter som ikke har noeSå tenker at en bør prøve å behandle de likt
![]()
Det vet jeg men når de allerede har fått øvelser for at han skal ligge på magen osv så vil jeg gjerne finne noe som fjør det gøy for han
De har fått noe å bruke fra fysio alleredeVar det første jeg tenkte mtp motorikk, noe å ligge på magen med. Men skrev både mage og rygg. Synes speil hørtes passende ut. Ellers finnes det sånne puter som gjør det lettere å ligge på magen, dersom det er litt tungt enda. Leketeppe med leker fastsydd som er fint når de ligger på magen? Vet ikke helt prisklassen../