Gave til 3-åring

sogn78

Forumet er livet
VIP
Me har to gutar på 5 og snart 3 år.
Han på fem har mange ønsker, og det er lett å finne på julegaver, men han på snart tre er det verre med....
Har kjøpt ein stor brannbil som skal vera fra storebror, men må kjøpe noko fra oss foreldre og, ca 800-1000kr.
Forslag??

Vi har kjøpt et lekekjøkken i tre til vår 3åring. Han elsker å leke med det de har i bhg

Det har han allerde, og han likar det veldig godt:)

Okei da ;)

Hmmm, hva liker han da?
Kjøpte sparkesykkel til 3åringen til bursdagen hans for to uker siden. Det var kjempe poppis! Sånn med to hjul bak og ett fremme.

Har selv en 3 åring så her er noen tips fra ønskelista :) Kaptein sabeltann utstyr, bilgarasje, lynet mcqueen biler, planes figurer, minions figurer, puslespill, ski, lego.

Må han få leker? Hva med kinotur? Teatertur?

Min er 4 men Ifjord når han var tre elsket han sparke sykkel jeg kjøpte bare sånn en med et hjul foran og bak med en gang lærte det seg fort og sparket avgårde som er racer ;) han fikk sabeltann båt til bursdagen veldig gøy , tog bane ( elsket og elsker Han) ;) spider man kostyme. Biler. Figurer, skatteskiste med gullpenger og diamanter , sånn butikk leke kasse apparat med leke penger , sabeltann jakke ... Lego ??.;)

Okei da ;)

Hmmm, hva liker han da?
Kjøpte sparkesykkel til 3åringen til bursdagen hans for to uker siden. Det var kjempe poppis! Sånn med to hjul bak og ett fremme.
Det kjøpte jeg til fadderbarnet mitt når han ble 3 år. Stor stas! :)

Akebrett/kjelke
duplo
sparkesykkel

Back
Topp