Gave til 1-åringen?

Plutti89

Plutti89
Hei! Noen som har tips til bra bursdagsgave til 1 åringen? Jeg klarer ikke finne noe som jeg syns passer helt. Vil det skal være noe som hun kan ha glede av en god stund fremovee.
 
Hoppeku? :)
Ballbinge? ;)
Duplo?
Puslespill?
 
Hei! Noen som har tips til bra bursdagsgave til 1 åringen? Jeg klarer ikke finne noe som jeg syns passer helt. Vil det skal være noe som hun kan ha glede av en god stund fremovee.
Her er vi praktiske og har kjøpt masse ulltøy og andre klær som han vil trenge fremover. Det er ikke så farlig med gave første året synes jeg da, siden de ikke skjønner noe særlig av det, men har pakket inn et par smågaver likevel - en leke og et par bøker.
Av besteforeldre ønsker vi oss gavekort på sko, vognpose, klassiske barnebøker, brio/duplo, bidrag til bæremeis..
 
Vi har allerede kjøpt kommode og klesskap som hun skal få. Må bare få montert de :p Blir vel å kjøpe ihvertfall en liten ting fra storebror,blir sikkert en leke ;)
 
Duplo og bøker :)
 
Vi har gitt en pengesum til unicef, da hun har jo "alt" og tipper hun får en del leker og div. av familie og venner.

Men tror sånn aktivitetsbord kan være en slager for en ettåring, type med masse lyder, knapper og dingser man skal dytte på osv. Den liker datteren min i barnehagen.
 
Back
Topp