Gave ti kollegaer

Det varierer litt, men ligger vanligvis på 50-100 kr på hver. Har fire kollegaer på avdelingen min. I år kjøpte jeg og den andre kollegaen min sammen og da gikk vi for brente mandler, mørke sjokoladekuler og en fugl til å ha på juletreet til hver av dem, en sånn med klype. Skriver alltid et personlig kort til.

I fjor kjøpte jeg hver sin liten glassengel, så det varierer veldig.
 
I år fikk vi en sjokolade av sjefen..;)
Jeg kjøper for ca 100-ish til de jeg gir til :) i år ble det te, servietter, lys, og en kopp :) har vært på salg da ;)
 
Vi har hemmelig venn på jobb, så da kjøper jeg for ca 150 kr. I år kjøper jeg sjokolade på konfektbutikk. Varierer ut fra hvem som er min venn hva jeg kjøper.
 
Har for mange kjekke kollegee til at jeg kan gi noe til hver av de men tenkte å kjøpe en pose med twist eller noe konfekt å stikke innom med det:)
 
Hemmelig venn og gav, julebrus, marsipan gris, hjemmelagd karamell og et flaks lodd...

Ikke gitt noe til alle kollegaene blir da 30 stk... litt mye
 
Der jeg jobbet før hadde vi julekalender. Gave til maks 50 kr. Har aldri kjøpt til alle kollegaer.
 
Jeg gir gaver for ca 1000 kr pr kollega.. skulle vare mangle, noe mindre enn det er latterlig :p:p:p

Neida.. vi gir ikke til kollegaer. Men tenker ca 100 kr er normalt til kollegaer. En flaske vin, konfekt eller en liten ting
 
Back
Topp