Gave idee til bestefar 60 år?

Bella_

Gift med forumet
NOEN som har ideer til bursdagsgave til min pappa som fyller 60 år nyttårsaften?
Jeg og min bror er bare helt tomme i hodet for ideer[:@] Så skal vi jo også gi julegave da.. Og han er sånn som ønsker seg Null, og som han sier, trenger jeg noe, så kjøper jeg det jo....

Er han fotballinteressert da?

Min far er Stoke-fan, og da vi skulle finne på gave til han en gang, så ringte jeg til Stoke i england, til klubben liksom, også spurte jeg om vi kunne få en fullsignert spillerskjorte for min far var stor fan. De var kjempehyggelige og vi fikk et stort ja! Den skjorta henger opp på veggen hans den dag i dag! Han er stolt!
Så det er evt et tips[;)]

Eller så er jo et fint bilde av broren din på lerret eller noe ganske fint? Det er jo masse butikker på nett som har rimelige fotolerret.

Også spørs det hvor mye penger dere har tenkt å legge i gaven da... god massasje, weekendtur, en skikkelig dyr og fin konjakkflaske e.l., ellers er jeg tom for ideer...

ORIGINAL: MammaKarri82

Er han fotballinteressert da?

Min far er Stoke-fan, og da vi skulle finne på gave til han en gang, så ringte jeg til Stoke i england, til klubben liksom, også spurte jeg om vi kunne få en fullsignert spillerskjorte for min far var stor fan. De var kjempehyggelige og vi fikk et stort ja! Den skjorta henger opp på veggen hans den dag i dag! Han er stolt!
Så det er evt et tips[;)]

Eller så er jo et fint bilde av broren din på lerret eller noe ganske fint? Det er jo masse butikker på nett som har rimelige fotolerret.

Også spørs det hvor mye penger dere har tenkt å legge i gaven da... god massasje, weekendtur, en skikkelig dyr og fin konjakkflaske e.l., ellers er jeg tom for ideer...

Neh, ikke fotballfan....
Han reiser MYE, men han bestille rjo feriene selv, og har jo allerede bestilt utover våren og sommer...

Massasje kanskje, men har han fått før.. Men, hmmm, billetter til noe kanskje..

Takk for mange gode forslag ihvertfall[:)][:)]

Har gitt superundertøy til mange anledninger vi nå[8D] Det er noe som blir brukt hvertfall!
Evt gavekort på en butikk han liker?

ORIGINAL: Bella_

Neh, ikke fotballfan....
Han reiser MYE, men han bestille rjo feriene selv, og har jo allerede bestilt utover våren og sommer...

Massasje kanskje, men har han fått før.. Men, hmmm, billetter til noe kanskje..

Takk for mange gode forslag ihvertfall[:)][:)]

Hva med noe til turene hans?

Billetter til noe show med middag før/etter (med dere, med noen andre - siden jeg ikke vet om foreldrene dine er gift:p)?

Isbitmaskin :D

Tur til København med en båt:-)

Hva med å lage fotoalbum, eller få tatt et fint bilde av alle barna hans/barnebarna samlet eller noe i den duren?
Kurv med ost/kjeks/vin/biletter til noe.
Evt en eske med alt mulig rart oppi (kommer vel litt an på humoren hans da, men det er noe som kunne ha passa faren min iallefall[8D], den kunne jo inneholdt mel, sukker, posesauser gryteretter, pærer til lampe, dopapir, håndsåpe, boxershortser, en øl, cognac, sjokolade, skjorte osv, alt han trenger med andre ord.. )

Mange menn slurver med å ta vare på føttene sine, men mange skulle vært hos fotpleier :)
Gi han et gavekort, så får han noe han kan nyte, og som han sikkert trenger :)

Da mamma ble 50 gikk jeg til bestemor og henta alle de gamle bildene. Scanna de inn og lagde et fotoalbum på nett. Hadde med et bilde av henne og bestefar som døde når hun var 8. Hun hadde faktisk aldri sett det før, så hun ble kjempeglad[8D]

Av pappa fikk hun tur med hurtigruta, men er kanskje ikke såå aktuelt, da, siden han bestiller turer selv[&:]

Back
Topp