Noen som har noen tips til hva jeg kan ønske meg i bryllupsgave fra mannen i stål?
De fleste smykker er til menn og ellers er jeg heeeelt blank!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Gubben får kjøttøksJeg ville blitt skikkelig glad for noen gode kokkekniver eller stekepanne i rustfritt stål, men så er jeg over middels interessert i sånt da![]()
Når jeg leste "dame av stål" var det første jeg tenkt var sterk dame som kan alt, tøff dame, og så videre, og ble litt forvirret
Etter å ha lest svarene du har fått av de som ikke var tullete i hodet og misforstod overskriften, og skjønte at det som egentlig står der er gaver til dame laget av stål så må jeg si at jeg støtter forslaget til en god kjøkkenkniv![]()

Endret overskriften nåNår jeg leste "dame av stål" var det første jeg tenkt var sterk dame som kan alt, tøff dame, og så videre, og ble litt forvirret
Etter å ha lest svarene du har fått av de som ikke var tullete i hodet og misforstod overskriften, og skjønte at det som egentlig står der er gaver til dame laget av stål så må jeg si at jeg støtter forslaget til en god kjøkkenkniv![]()
Jeg tenkte det samme når jeg så den nye overskriften ogsåEndret overskriften nåHahaha!!!
Næmmen, det var da som bareJeg tenkte det samme når jeg så den nye overskriften også![]()
Nå var det bedre!Næmmen, det var da som bare![]()