Gave i stål, til dame

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Noen som har noen tips til hva jeg kan ønske meg i bryllupsgave fra mannen i stål? :) De fleste smykker er til menn og ellers er jeg heeeelt blank!

Jeg ville blitt skikkelig glad for noen gode kokkekniver eller stekepanne i rustfritt stål, men så er jeg over middels interessert i sånt da :angelic:

Når jeg leste "dame av stål" var det første jeg tenkt var sterk dame som kan alt, tøff dame, og så videre, og ble litt forvirret :P
Etter å ha lest svarene du har fått av de som ikke var tullete i hodet og misforstod overskriften, og skjønte at det som egentlig står der er gaver til dame laget av stål så må jeg si at jeg støtter forslaget til en god kjøkkenkniv :)

Når jeg leste "dame av stål" var det første jeg tenkt var sterk dame som kan alt, tøff dame, og så videre, og ble litt forvirret :p
Etter å ha lest svarene du har fått av de som ikke var tullete i hodet og misforstod overskriften, og skjønte at det som egentlig står der er gaver til dame laget av stål så må jeg si at jeg støtter forslaget til en god kjøkkenkniv :)

Jeg tenkte akkurat det samme som deg her :hilarious:

Når jeg leste "dame av stål" var det første jeg tenkt var sterk dame som kan alt, tøff dame, og så videre, og ble litt forvirret :p
Endret overskriften nå :P Hahaha!!!

Endret overskriften nå :p Hahaha!!!

Gave i stål, til dame - da tror jeg du er safe :p :p

Men ja. Det er enten kjøkkenting (Kniv, boller, kasseroller, alt mulig annet) eller enkelte smykker (finnes til dame også altså);
Screenshot_2022-08-29-07-56-47-61_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Klokker, termos, isolert drikkeflaske av stål (jeg syns det er veldig digg å kunne ha kaldt vann som holder seg kaldt en stund). Matboks av stål.

Back
Topp