Gave hjelp!!!

Cathygirl

Forumet er livet
Vi har 1 års bryllupsdag på søndag og kunne tenke meg å kjøpe noe til mannen, men HVA?!!!?[:o]

Eg e helt håpløs på sånt! Han har liksom ingen store ønsker og eg gidder ihvertfall ikke kjøpe noen klær eller pc spill! D blir for dumt!!

Trenger noen GODE tips!!!

ORIGINAL: turteldue

romatic dinner for to?

D blir d uansett så vil gi ham noe annet ;)

Er straks i samme situasjon selv;)....-men aner ikke hva jeg skal finne på heller.
Hadde ikke penger vært et hinder hadde det blitt en storbytur utenlands, men budsjettet ligger
vel mer på piknik og teltur ;)
Jeg liker å gi kreative gaver, evt noe jeg har laget selv eller gi en opplevelse.

Hva med gavekort hos en fotograf hvor dere markere 1 årsdagen?
Eller lage et album med bilder fra første året som gift?
Time med aromamassasje? ( evt. hjemme hvis det er for dyrt i salong)
Kinobiletter?
Teater (el. annen forestilling, konsert) biletter?
Et smykke, f.eks en kul ring?
Utflukt?

ORIGINAL: bellybutton

Er straks i samme situasjon selv;)....-men aner ikke hva jeg skal finne på heller.
Hadde ikke penger vært et hinder hadde det blitt en storbytur utenlands, men budsjettet ligger
vel mer på piknik og teltur ;)
Jeg liker å gi kreative gaver, evt noe jeg har laget selv eller gi en opplevelse.

Hva med gavekort hos en fotograf hvor dere markere 1 årsdagen?
Eller lage et album med bilder fra første året som gift?
Time med aromamassasje? ( evt. hjemme hvis det er for dyrt i salong)
Kinobiletter?
Teater (el. annen forestilling, konsert) biletter?
Et smykke, f.eks en kul ring?
Utflukt?

Takk for mangen gode tips her :)
Ja, utenlandsreise hadde vært digg, men d var jo de pengene... Vi går og tenker på d, men blir ikke før i september/oktober da og da blir lille snupp med!
Kanskje spa ikke hadde vært så hakkende gale dumt[:)] har et spa senter her i bergen eg e veldig glad i så kan jo ringe de og høre [:)]

E kreativ av meg eg også, men e ikke helt der for tiden[:(] har ikke noe ork så albumet får komme siden. Har så vidt begynt på bryllupsalbumet vårt så...[&:]

fikk litt å tenke på nå[;)]

Man skal jo tross alt ha energi til det man finner på også,
så spa måtte vært nyyydelig da.
Håper det blir det på dere ;)

Kos deg=)

Ja, håper folk fortsetter å sende tips til Cathy for jeg er i samme situasjon på onsdag:) Da har vi 3-års bryllupsdag og jeg har i utgangspunktet ikke tenkt å kjøpe noe men bør vel kanskje det:)

Back
Topp