gave fra mammen og pappen

orkidee3

Gift med forumet
nå må dåkke komma med masse gode ideer til ka eg kan kjøpe til gutten min så blir 8 år nå om ei uke..[:)][:)]
masse forslag tas i mot med stor takk[:D]

Tur til dyreparken i kr.sand med sabeltannshow? Eller er han for stor for det?

ORIGINAL: Anis

Tur til dyreparken i kr.sand med sabeltannshow? Eller er han for stor for det?

oj hehe ja då hadde han nok blitt glad..men det blir jo nesten som en ferie d..å det hadde me ikje heilt tenkt hehe..lommeboken tilsier at det får me heller spare til sommerferien[:D]
men det va så stor pågang i dyreparken i år ,så eg tror alt er utsolgt for lenge siden,hvis eg ikje tar heilt feil..[8|]

ORIGINAL: MissMe

Nintendo DS
Bøker, hvis han liker å lese. F.eks. guiness rekordbok.

jaaa så lurt da..han elsker jo å lese,å spes sånne fakta bøker..tusen takk for tips..
nintendo spare han te sjøl[:D]så han har ønskt seg penger av besteforeldrene[;)]

ORIGINAL: redorkide3nydlige

Nintendo DS
Bøker, hvis han liker å lese. F.eks. guiness rekordbok.

jaaa så lurt da..han elsker jo å lese,å spes sånne fakta bøker..tusen takk for tips..
nintendo spare han te sjøl[:D]så han har ønskt seg penger av besteforeldrene[;)]

Hehe. Tantegutten min er 7 år og ELSKER faktabøker! Broren min på 8 år har fått guiness bøkene til jul i 3 år nå.. (Han begynte å lese veldig tidlig)
Og bøkene kan jo minstemann få arve senere![:D]

ja adrian og begynte å lese tidlig,et halvt år før han begynte på skolen[:)] e interessen der så lærer de det de vil[:)]
ja håpe minsten arve leselysten te broren sin då[:D]

her får jenta som blir 8 år i morra, mobil...[:D][:D] har mast om det leenngeee..
mor er litt betenkt men..går nok bra [;)][;)]
hva med noe gavekort på go kart eller noe... pengegave, spill til ds, leker, klær.. og sikkert mye annet som jeg ikke kommer på.. [:)][:)]

nivøen min på 7 år hadde nettopp bursdag, og til han kjøpte daniel en sjørøverbok som de hadde på norli - den ble KJEMPEPOPULÆR! det sto sånn fakta om hvordan sjørøverlivet var, med bilder fra bl.a pirates of the carribean. så var det sånne lommer rundt forbi hvor det lå ting oppi - skattekart o.l. veldig stilig!

av meg og sambo fikk han sånn indiana jones lego. og det var jo driiiiitkult! så han forsvant fra selskapet for å bygge det [;)].

han fikk også et digert fotballmål til å ha i hagen - det falt veldig i smak [:D]

ORIGINAL: Primrose

nivøen min på 7 år hadde nettopp bursdag, og til han kjøpte daniel en sjørøverbok som de hadde på norli - den ble KJEMPEPOPULÆR! det sto sånn fakta om hvordan sjørøverlivet var, med bilder fra bl.a pirates of the carribean. så var det sånne lommer rundt forbi hvor det lå ting oppi - skattekart o.l. veldig stilig!

av meg og sambo fikk han sånn indiana jones lego. og det var jo driiiiitkult! så han forsvant fra selskapet for å bygge det [;)].

han fikk også et digert fotballmål til å ha i hagen - det falt veldig i smak [:D]

oj stilig![:)]kor kan eg få tak i dette?
å det lego  greiene..kor fant du det?å ka kosta det?[:)]

Back
Topp