Gave fra julenissen

Gutt på snart 2 år, får en bildebok av seg og alle hans nære fra julenissen. Han elsker å bla i bøker og kan peke på bildene og øve på navnene osv :)
 
Jeg tror eldste får en slags rubiks kube med Harry Potter på, eller et Donald pocket. Mellomste, enten et detektiv nr 2 kortspill eller en boks med lepemonader hun har ønsker seg, og minstemor derved også noen lepemonader eller rett og slett heller en lol - greie eller hva enn det var jeg ikke helt husket at jeg har.

Bill. Merk, har kjøpt mye rart ungene vil sette pris på og skal ha et lappeteppe av å fordele det mellom "fra oss", "fra oldemor" (der har jeg bestemt hva det er, sånn høyst sannsynlig, mulig jeg gjør øm mellomste sin, så alle tre får pysj) og "fra nissen" og muligens litt fra hverandre mellom dem....

Ja. Også har vi vel ordna det sånn at grunnet korona kan ikke nissen komme inn i år. Men han setter gavene i kjelleren så skal noen her være nisse - hjelper. Mellomste og minste ville, men Mellomste ville bare om hun fikk gjøre det alene. Så da gjør minste det i år og mellomste neste år og eldste året deretter. Til de går lei. Eller vi er ferdig med korona, som en av dem sa. Men jeg antydet nissen kanskje heller må prioritere familier med mindre barn etterhvert.

Våre er 6, 10 og 13 i jula. (nei. Yngste er formelt 5 når nissen kommer. Hun er født noen timer etter at han dro, 25.12 kl 00.02) så de nærmer seg for store. Det er grunnet mangel på nisse som ikke feirer med oss (min bror pleier gjøre det, men er i Sverige i jula i år) at nissen må ta sånne korona - hensyn....
 
Gutter på 5 og 7 år, de får et air hockey-spill sammen :)
 
Woody og hesten hans fra Toy story, fordi han skrev brev til julenissen og sa han ønsket seg det :p
 
Ene får yatzy med dyr, og andre får bondegårdpuslespill (3 i 1). De er 3,5 og 2 år.

Her må de hente nissegavene ute på låven, samtidig som vi henter fatet vi har satt ut grøt på (setter ut grøt til nissen lillejulaften).
 
gutten min ble nettopp 2 år og fikk puzzlespill av nissen
 
Back
Topp