Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg skal være forlover for venninnen min, og sliter med å finne ut hva jeg skal kjøpe og hvor mye jeg skal bruke.
Har dere noe tips? Jeg er svært lite kreativ, og ikke så flink til å lage til ting heller
Når det gjelder prisklasse så er det jo litt avhengig av hvordan økonomien din er. Jeg hadde nok gått for rundt 1000 kroner. De fleste har jo en ønskeliste, og av og til er det greit å "bare kjøpe noe derfra", i og med at dette er noe man vet brudeparet trenger og ønsker seg. I tillegg så kunne du jo feks laget et album eller gitt et fint bilde av deg og venninna di? Vet at det er noe jeg hadde satt VELDIG pris på om jeg hadde fått i gave
Jeg hadde tenkt over 1000kr. jeg, har helt grei økonomi. Men jeg vil ikke overdrive prisen heller ser du. Det er pga. av at vi har gitt det samme til ei som vi var i bryllup til tidligere som hverken er familie eller vi var forlover til, uten å ha peiling på gavepriser
Ønskelista er ikke så lang. Bare litt betikk og tellerkner, som snart er oppkjøpt. Men de har ønsket seg gavekort fra et par plasser og pengegaver.
ang. å lage en billedbok. Så har jeg lett meg skvett ihjel etter albumet med de fleste bilene av oss sammen, uten å finne den :(
Ordnet gavekurv jeg. Med Champagne, to Ritzenhof Champagneglass, eksklusiv sjokolade og massasjeolje. Litt mer personlig enn noe fra gavelista, og så styrer du fint totalsummen med hvor dyre ting du putter oppi :)
Jeg skal lage et lite album fra utrikningslaget i tillegg, men det blir et enkelt sort. Siden jeg ikke er så flink på slikt.
Lerret hadde kanskje vært noe, men veldig usikker på om jeg tør. De har jo store bare hvite vegge. Da måtte det vært gavekort, så de kunne bestemme selv hva de vil ha