Gave - 1 års bryllupsdag - Tips?

Azra'il

Elsker forumet
På tuppas termindato har vi et års bryllupsdag og selv om det ikke blir den store feiringen har jeg jo lyst til å gi min kjære mann en ekstra oppmerksomhet.

Siden det første året er papirbryllup har jeg tenkt å kjøpe en bok til han "Verdens beste pappa", men har lyst til å gjøre noe mer. Så er det noen som har noe tips.

- Tenkte å finne en "World's best husband" plakat, men finner liksom ikke noen fine på nett. Så om noen vet av en siden så rop ut.
- Lage en hyggelig middag hjemme?

Huff...ikke lett dette her!

Aner ikke jeg, men man kommer langt med en fin gave, boka som du nevnte f.eks, og en god middag, blomster og film mener jeg da..[:)][:)]
D viktigste er at du/dere husker dagen og koser dere..[:)]

Kom på en ting som jeg satte pris på som jeg fikk av sambo da vi hadde vært sammen 1 år, og han hadde laget diverse massasje lapper t meg..
Så når jeg følte for en massasje så kunne jeg rive av en lappe og gi t han, så fikk jeg den massasjen d sto på den lappen..
F.eks: 10 min rygg massasje, 5 min hode massasje, 30 min full kroppsmassasje etc..[;)]

Sliter med samme problemet.. [:D] Vi har også snart 1 års bryllups dag. Vi har vært sammen så lenge, så er så vanskelig å finne på noe nytt å kjøpe til han.

Men takk for tipset med den boken [:)][:D]

Jaa...sånne "klippekort" på ulike tjenester er en smart gave. Men det har han allerede fått fra meg et år...de ble bare hengende på korktavla[>:]

Hiver meg på denne! Er jo søren med bare 2 uker til vi har ett års bryllupsdag

Likte også tipset om boka....tror jeg på "tjuvlåne denne" [:D]

ORIGINAL: Nina 1981

På tuppas termindato har vi et års bryllupsdag og selv om det ikke blir den store feiringen har jeg jo lyst til å gi min kjære mann en ekstra oppmerksomhet.

Siden det første året er papirbryllup har jeg tenkt å kjøpe en bok til han "Verdens beste pappa", men har lyst til å gjøre noe mer. Så er det noen som har noe tips.

- Tenkte å finne en "World's best husband" plakat, men finner liksom ikke noen fine på nett. Så om noen vet av en siden så rop ut.
- Lage en hyggelig middag hjemme?

Huff...ikke lett dette her!

Hmm.. Har ikke tenkt så mye på gave ennå selv. Har termin dagen etter 1.års bryllupsdagen, så vet ikke helt om det blir å gå ut noe sted, men kunne jo tenkt meg å gi han en oppmerksomhet og spise en bedre middag[:)] Kansje jeg tilogmed kan få gitt han en datter i bryllupsgave[;)] he he

ORIGINAL: Arielle

Den fineste gaven samboeren min har fått av meg var da jeg til bursdagen hans hadde laget en fotobok.  Ordnet med masse bilder av oss to sammen, han med kompiser osv.. Skrev ved små dikt og vers underveis.. han ble kjemperørt..[:)]  

Kjempefint gavetips Arielle. Men han har allerede fått det av meg også...[8|] Men for de som ikke har gitt det ennå...er dette noe alle setter pris på! Gode venner, foreldre, svigerforeldre, besteforeldre, kjærester osv...

Back
Topp