Gaveønsker

Vetlespire

Elsker forumet
Oktoberbarna 2021♡
Jeg har allerede nå fått spørsmål om det er ting jeg ønsker meg til jul til den lille. Jeg er jo helt blank på dette så tenkte å høre med dere om dere har noen tips? Tenker på alt fra stimulileker og til utstyr barnet muligens trenger. Klær har jeg nok av foreløbig :D
 
Jeg har i grunn sagt at hvis noen må kjøpe noe så kjøp klær eller gavekort til klær, for ungen kommer ikke til å vite forskjellen på julaften eller tirsdag :bag::hilarious: Og vi har ikke kjøpt kjempe masse med klær til ungen.
Det er forsåvidt hyggelig at folk vil gi, men jeg ser ikke helt poenget i år :)
 
Sniker fra sept; jeg har ønsket meg sangkort (lille elsker å bli sunget for; men vi får jo begge fullstendig jernteppe på tekster!) lammeskinn til vognen har vi fått og noe så mykt og deilig skal man lete lenge etter! Hvis den lille har fått navn er det jo utrolig fint med smokkelenke eller vognlenke med navn. Vi får heller ikke nok tepper så flere myke og gode tepper og helsepledd står også på listen. Pengegaver tenker vi å bruke på nyfødtfoto. Og jeg kommer til å si til jobben at jeg ønsker meg sånn fødselsplakat (vet det blir samlet inn en del derfra til babygave) :p
 
Sniker fra sept; jeg har ønsket meg sangkort (lille elsker å bli sunget for; men vi får jo begge fullstendig jernteppe på tekster!) lammeskinn til vognen har vi fått og noe så mykt og deilig skal man lete lenge etter! Hvis den lille har fått navn er det jo utrolig fint med smokkelenke eller vognlenke med navn. Vi får heller ikke nok tepper så flere myke og gode tepper og helsepledd står også på listen. Pengegaver tenker vi å bruke på nyfødtfoto. Og jeg kommer til å si til jobben at jeg ønsker meg sånn fødselsplakat (vet det blir samlet inn en del derfra til babygave) :p
Innser at jeg ikke leste det var julegaveønsker, tenkte det var barselgavetips du ønsket. Men kanskje noen av tipsene er aktuell likevel…?:D:rolleyes:
 
Vi skal ønske oss penger for å kjøpe en spisestol til jenta vår. Den spisestolen vi ønsker oss koster jo sitt, blir å kjøpe stokke sin tripp trapp stol, så syns det er smart å ønske seg penger for å kjøpe inn stol og utstyr :happy: blir også å fortelle folk hvis de spør at vi ønsker oss klær i str. 74, b.l.a. en lillelam heldress i 74.
 
Utstyr til baby, du ikke allerede har kjøpt inn. Eller ting du trenger mer av, som enkelte klær. (yttertøy til våren, myggnetting til vogn, pute til sittestol, håndkle/badekåpe til baby etc)
Leker får du ALLTIDS mer enn nok av :p
 
Sniker fra desember. Vi har ønsket oss vippestol, babygym, Easygrow minimizer og penger:happy:
 
Vi skal selv kjøpe Tripp trapp stol til lille rundt juletider, for da kan vi begynne smått med middagsbesøk av gutten vi er avlastning for og så har de hver sin stol, for nå er babysetet festet til guttungen sin stol når vi ikke har ham på besøk en stund. Så jeg tenker at vi ønsker oss pute, brett, bøyle osv til den. Og sånne food feeders, eller hva det nå heter, så har vi det liggende til bebis er klar for å smake mat. Skal også ønske meg sånn pute for tummy time, sånn med vann i og evnt bøker :)
 
Vi skal selv kjøpe Tripp trapp stol til lille rundt juletider, for da kan vi begynne smått med middagsbesøk av gutten vi er avlastning for og så har de hver sin stol, for nå er babysetet festet til guttungen sin stol når vi ikke har ham på besøk en stund. Så jeg tenker at vi ønsker oss pute, brett, bøyle osv til den. Og sånne food feeders, eller hva det nå heter, så har vi det liggende til bebis er klar for å smake mat. Skal også ønske meg sånn pute for tummy time, sånn med vann i og evnt bøker :)


Genialt! Jeg har Tripp trapp med newborn setet, så det hadde vært en ide å ønske seg ekstra utstyr til den :D
 
Back
Topp