Gaveønsker til dåpen.

Flying

Blir kjent med forumet
Jeg synes det er kjempe vanskelig å vite hva jeg skal ønske meg til vår lille gutt. Han skal døpes nå i februar og synes selv det er vanskelig å kjøpe til gutter.. Det jeg kommer på er: Eventyrbok og sangbok. Er det andre som har noen gode ideer?
Kommer dere til å kjøpe gave til babyen deres? Vi kommer nok til å sette inn litt penger på konto.

tilia ønsker seg tripp trapp stol fra stokke, hardangerbestikk, hjemmestrikka klær, penger, bøker
fra oss får hun denne med hilsen på: (får ikke inn bildet jeg. men les barneslagbenk[:)])
hun får alt hun ønsker seg tror jeg[:)]

åå.. eventyrbok og sangbok var en veldig god ide da[:)] d må vi ønske oss og[:D]

Har ikke tenkt så mye på ønsker enda, men smykker og sånt e jo vanlig[:)]
Ellers skal vi åpne en konto som folk kan sette inn penger på. Denne kontoen får hun ikke før hun e 18.

Gave ska hun få av oss og, men vet ikke hva enda. Ihvertfall penger på kontoen[:)]

I dåpsgave til fadderbarnet mitt kjøpte jeg en stjerne. På himmelen, da , selvsagt. Kom som en kjempestilig gavepakning, koordinatene, kart over stjernehimmelen med hans stjerne merket av, og sertifikat som viser at den stjernen er "døpt" Simenius. (han heter Simen)
Totalt ubrukelig, men en morsom gave! [:D]

Jeg har sagt at vi ønsker ett dåpskors i hvertfall... Ønsket og barnebibel, men det fikk han i julegave... Ellers så aner jeg ikke!! Blir i hvertfall alltid glad for bøker!!

tripp trapp stol,bhg sekk,nøstebarn tøy,armbånd,dåpsfat,penger har lyst å kjøpe sovepose til vognen den saueskinnsposen jeg har er så liten....eller blir vi gla for alt[;)]

Jeg har veldig lyst til å gi henne 10.000 kr på konto som dåpsgave fra meg og pappan, men har ikke råd til det akkurat nå. Men tror jeg skal få satt det in i løpet av noen måneder.

Jeg har ikke noen ønskeliste til dåpen, syns det skal være opp til hver enkelt. Men vil helst at hun får f.eks sølv ting som hun kan ha som minne fra dåpen resten av livet istedet for 'baby' ting som hun kun kan bruke nå.

Takk for mange gode tips! :)

[:)]smykkeskrin med spilledås og liten prinsesse som snurrer rundt - passe bra til små jenter som får smykker til dåpen.

Jeg håper hun ikke får for mange smykker..... Ellers så håper jeg på "dåpsattest-rull", sølvbestikk, sparebøsse, etc..... Vanlige dåpsgaver og ikke babyting som hun ikke vil ha glede av når hun blir eldre. Eneste er at jeg ønsker det i børstet stål og ikke sølv, for jeg HATER å pusse sølv!

Har selv mine dåpsting i hyllen her og skjeene i skuffen. Synes det er koselig å tenke på at jeg fikk disse tingene for over 30 år siden til min dåp[:)]. Bestikket brukes enda det.........

Back
Topp