Gatsbyparty

isks90

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Hvor kan man finne kjole som passer til det, med mage? Skal på fest 1 februar, 10 uker på vei, men har allerede begynnende mage :p

Ingen? Jeg trenger hjelp :hilarious:

Søk på Charleston-kjoler og kjøp en med litt vidde bare :-) Du kan også gå opp en størrelse og eventuelt bare sy inn litt i midjen. Mange temabutikket som har ;-) Med alle rysjene synes det jo ikke om den er litt vid.

Fikk dette opp på facebook i dag. Ganske sikker på at de fisker ord fra det jeg ser på på telefonen, som denne tråden... :bored:
B6AE3DEA-7D43-45BE-A86F-C4C74C490E73.png

Det der er jo stadig diskutert, om dette gjøres. Jeg er litt ekstra interessert, siden jeg jobber med synlighet på nett for bedrifter. De fleste firmaer på nett nekter for at slikt gjøres, men man kan jammen lure litt iblant.

Google og Facebook lever jo av å vise deg reklame, så det er ikke rart de fanger opp det si skriver og søker etter akkurat der. Men at det skal fanges opp hva du skriver på forumet, håper jeg er en tilfeldighet.

Skjønt, hvis du bruker Chrome som nettleser, går jo alt du gjør via Google, så der kan det være en sammenheng.

Håper forresten du finner en passende kjole, Gatsby-fest høres gøy ut!

Back
Topp