Lillemumma*KL
Forumet er livet
ORIGINAL: Bamboo
ORIGINAL: Lillemumma*Kasper
Hvis været holder tar vi oss kanskje en tur på søndag, for vi skal nok på Biri lørdag[:)]
Må forresten også ha pass til minsten for at jeg kan bli med da, litt vel mye ØRN ØRN for en på 6mnd[:D]
kasper sov/sover kjempe godt i slik bråk han.. men man må jo passe litt på de små ørnene..
vi bruker hørselværn på han nå.. men det er jo minsten din litt for liten til=)
Jupp, blir garantert hørselvern bare han blir litt større[:)]
Hadde måttet kjøre to biler også, for det er hverken plass til bilstol eller vogn i bilen som skal utpå banen[8D]
bor dere langt unna? kiipt å kjøre langt m to biler isåfall
går ann å ha banebilen på henger da=)
vi har kjøpt ferdig rigget buss vi nå, som vi kan kjøre inn bilen bak åsså er det camping i resten, kjempe kjekt altså
Såpass ja, det hørtes veldig ålreit ut[:)] Litt mer dedikerte dere enn oss skjønner jeg, hehe[:D]
Er jo ikke mer enn en snau times kjøring på oss, men er så pyton å komme med to biler når det som regel er nok
kaos å komme inn bare med en[8D]
velig årleit å ha en plass man kan sitte inne osv om d skulle bli dritvær.. er sååå kjedelig å ligge i telt om det regner ute.. ikke får j sove noe godt da heller!
sant nok, pleier å være kaos ja, derfor vi reiser så tidlig...
Ja fytti, er få steder jeg vet om som det blir så surt og kaldt når det regner[:-]
Dere får kose dere masse, kjør pent og sånn -høhø[:D]
ja på våler blåser det alltid kaldt... brrrr.
kose oss skal vi, men kjøre pent det klarer nok ikke sambo når han får den bilden under sine føtter... fysj, blir nesten litt for ekstremt for meg... 800hk i en liten bil..hehe