Gastroskopi

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Dere som har tatt gastroskopi, hvor lang tid tok det før dere fikk time?

Har endelig klart å få legen min til å sende en henvisning for å få sjekket cøliaki, og lurer på hvor lang tid det kan ta.

Jeg testet ut en kort periode uten/minimalt med gluten, og følte meg som en helt ny person i den perioden. Nå som jeg spiser som vanlig igjen, merker jeg at alt av smerter o.l. kommer raskt tilbake og håper ikke jeg må vente altfor lenge. Glemte i farta å spørre om hvor han sender henvisning og.

Jeg ventet et par måneder synes jeg å huske. Du kan jo ringe til legesenteret å spørre hvor den er sendt, for så å ringe henvisningsstedet å spørre ang. ventetid. Skjønner godt du vil finne ut av det fort :)

Jeg ventet et par måneder synes jeg å huske. Du kan jo ringe til legesenteret å spørre hvor den er sendt, for så å ringe henvisningsstedet å spørre ang. ventetid. Skjønner godt du vil finne ut av det fort :)
De er ikke så glad i at folk ringer, men om det tar litt tid så gjør jeg nok det. Eller at jeg spør i forbindelse med levering av avføringsprøve for lillegutt

Har jo bare lyst til å kutte ut maten, men kan jo ikke det før den er tatt så blir nok en lang ventetid.

De er ikke så glad i at folk ringer, men om det tar litt tid så gjør jeg nok det. Eller at jeg spør i forbindelse med levering av avføringsprøve for lillegutt

Har jo bare lyst til å kutte ut maten, men kan jo ikke det før den er tatt så blir nok en lang ventetid.

Skal du nå levere prøve uansett kan du jo spørre :) Ja, ventetiden føles lang når man må spise mat
man ikke tåler. Helt forferdelig!

Du skal motta et brev om hvor lang forventet ventetid du har. Det går også an å ringe og si at du kan komme på avbestilte timer.

Med storebror tok det en uke. Han ble prioritert pga alder. Bare husk å spise glutenholdig mat en god stund før prøven ellers blir svarer feil.

Med storebror tok det en uke. Han ble prioritert pga alder. Bare husk å spise glutenholdig mat en god stund før prøven ellers blir svarer feil.
Kjører på med glutenholdig mat ja. Har fått time i begynnelsen av april, så det burde vise noe om det et noe :)

Mener det stod i mitt brev at max ventetid var 3 mnd på sykehuset her. Håper jeg kan få en hastehenvisning til uka selv.

Har fått time i begynnelsen av april, så ble ikke så ille. Og passe tid mtp at jeg spiste mindre gluten i jula, så jeg får kjørt på med glutenholdig mat frem til undersøkelsen :)

Back
Topp