LinnpinnRG
Gift med forumet
Skal det i løpet av august/september, noen som vet hva som skjer da? Vet at det er en slange ned i magen.[&:]
Men får jeg bedøvelse osv.??
Men får jeg bedøvelse osv.??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: linnpinn*87
uff uff, gruer meg!! [&:] ammer også, så kan vel ikke ta beroligende!?
håper de finner ut hva som er galt da vertfall, så det er godt for noe liksom! [:)][8|][&:]
ORIGINAL: TutOgKanon
Uff da, plages du med magen eller ? Det gjorde jeg for flere år siden. Har litt overproduksjon av magesyre,så det svir liksom i magen. Er heldigvis bedre nå, for det var ikke noe godt!
håper de finner ut hva som er galt da vertfall, så det er godt for noe liksom! [:)][8|][&:]
ORIGINAL: lille nupp
hvis du bruker bedøvelse i halsen kan du ikke spise på en time, pluss at du må jo faste, så det blir lenge å vente på mat..
jeg gjorde det uten, ekkelt og ubehagelig, men kunne i det minste spise når jeg var ferdig :)
ORIGINAL: Kleo
Kanskje ikke så bra med beroligende hvis du ammer nei, da må du i såfall vente litt med amminga etterpå. Hvor under ribbena er det vondt da?
Midt under, hø eller ve side?
ORIGINAL: TutOgKanon
Uff da, plages du med magen eller ? Det gjorde jeg for flere år siden. Har litt overproduksjon av magesyre,så det svir liksom i magen. Er heldigvis bedre nå, for det var ikke noe godt!
3 uker etter fødselen fikk jeg akutt blindtarmbetennelse og oppererte..
Noen dager etter jeg kom hjem ble jeg sendt i ambulanse med smerter i magen under ribbena, har hatt sånne smerter ca 10 ganger etterpå.. kommer liksom som anfall, men ingen finner ut hva det er.. [:-]
Er ikke noe med operasjonen å gjøre heller...
Så da aner ikke jeg... Men ubehagelig og vondt er det!!![&:]
Noah blir også stressa når jeg får det, han skal jo ha mat og alt, men er ikke så lett..
ORIGINAL: Kleo
Kanskje ikke så bra med beroligende hvis du ammer nei, da må du i såfall vente litt med amminga etterpå. Hvor under ribbena er det vondt da?
Midt under, hø eller ve side?
midt under, og spredt ut i begge sider.. stråler litt bak til ryggen også.
vil ha beroligende! [&:] men går vel uten også..