Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har tatt gastric bypass. Har et barn fra før, den den gangen hadde jeg ikke operert meg. Så morsomt at det er noen her som er operert![]()
Nesten det samme. Snart 1 år og 5 måneder siden. Opererte meg på Aleris i Oslo. Hvor ble du operert?Hvor lenge er det siden du ble operert?selv ble jeg operert for 1 år siden! Spent på om det vil påvirke svangerskapet
![]()
Nesten det samme. Snart 1 år og 5 måneder siden. Opererte meg på Aleris i Oslo. Hvor ble du operert?
Åssen synes du det har vært? For min del har dette vært helt topp. Og i tillegg til det har jeg ikke hatt en eneste komplikasjon eller vondterIkke store forskjellen da nei :-D jeg ble operert på volvat ulriksdal (Bergen)![]()
Åssen synes du det har vært? For min del har dette vært helt topp. Og i tillegg til det har jeg ikke hatt en eneste komplikasjon eller vondterville absolutt tatt det samme valget igjen
![]()
Det klaffet på første eggløsning, og så fikk jeg en sa, og så på andre eggløsning etter sa satt den igjenJeg har heller ikke hatt noen komplikasjoner eller noe, i fin form hele veiengikk raskt ned i vekt, og var i mål i sommer etter -45 kg. Jeg klarte ikke å bli gravid før op, så jeg var litt overradka når det klaffa på andre eggløsning nå
foreløpig har graviditeten gått fint, kvalm hvis jeg spiser for lite, men det er det eneste!
Hvor langt på vei er du?får du noe ekstra oppfølging?
Det klaffet på første eggløsning, og så fikk jeg en sa, og så på andre eggløsning etter sa satt den igjenJeg er nå 10+3. Jeg blir også fort kvalm da magen alltid er tom. Så små spiser masse, og prøver da å ta mest frukt, så det ikke blir så mye annen mat. Fra jeg opererte til jeg ble gravid har jeg gått ned 54 kilo, og ønsker å gå ned kanskje rund 10 kilo til, men det skal så klart bli etter graviditeten
jeg kjøpte meg et års oppfølgning, men legen min er flink til å følge opp med blodprøver og det som er nødvendig
så bra at du/dere fikk det til så fort. Og så bra det også har godt veldig fint for deg
![]()
Haha. Ja det går nye kjeks her også. Ritz, bixit, og mariekjeks. Kjæresten pleier å våkne til at jeg sitter med matfat i senga å spiser. Til tider nesten midt på nattanBra du også har en flink fastlegemin fastlege sendte brev til sykehuset med en gang for å si at jeg var gravid og at di måtte sette meg opp på vekstkontroller
![]()
Jeg også prøver å få i meg frukt og grønnsaker når jeg småspiser. I natt våknet jeg av at jeg var sulten og måtte ty til noen ritzkjeks i senga.. Uff, hehe!
Haha. Ja det går nye kjeks her også. Ritz, bixit, og mariekjeks. Kjæresten pleier å våkne til at jeg sitter med matfat i senga å spiser. Til tider nesten midt på nattangår du på mye vitaminer ennå? Jeg har iallefall en stor bestemor doset XD
Ja det er jo litt forskjeller. Jeg tar multivitamin, kalsium, D-vitamin, folsyre og B12 sprøyte. Jeg kunne jo tatt tabletter, men synes det er bedre å bare ta en sprøyt en gang hver 3 månedHehe, min samboer sover heldigvis tungt ;-)
Jeg tar multivitamin, omega 3, folsyre og b12 sprøyter! Har aldri trengt noe mer enn det - men jeg har vært superstreng på matfronten for å få i meg mest mulig der..men det er vel litt av forskjellen på bypass og sleeve også
![]()
Ja det er jo litt forskjeller. Jeg tar multivitamin, kalsium, D-vitamin, folsyre og B12 sprøyte. Jeg kunne jo tatt tabletter, men synes det er bedre å bare ta en sprøyt en gang hver 3 måned![]()